امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41763 تاریخ انتشار: شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در بازدید مدیرکل دفتر شهردار تهران از منطقه21 مطرح شد؛

انجام پروژه های شهری ورودی غربی پایتخت به «شیوه مشارکتی» می تواند الگوی سایر مناطق باشد

کاظمی اسفه مدیرکل دفتر شهردار تهران طی بازدیدی چندساعته از «پروژه های مشارکتی» بهره برداری شده و در دست انجام منطقه21 با هدف ارزیابی وضعیت موجود از این منطقه دیدن کرد.
انجام پروژه های شهری ورودی غربی پایتخت به «شیوه مشارکتی» می تواند الگوی سایر مناطق باشد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، کاظمی اسفه مدیرکل دفتر شهردار تهران طی این بازدیدهای میدانی که با همراهی رحمانی شهردار و جمعی از مدیران ارشد شهری منطقه21 انجام شد؛ گفت: مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت به خوبی با بهره گیری از ظرفیت های موجود، توانسته گام های موثری را در انجام پروژه ها و زیرساخت های شهری با استفاده از "روش های نوین مشارکتی" بردارد.

وی در همین راستا تاکید کرد: با توجه به اوضاع مالی کنونی سازمان بزرگ شهرداری تهران و کمبود نقدینگی ها، انجام پروژه های شهری با "روش مشارکتی" می تواند الگویی سازنده و تمام عیار برای ادامه فعالیت های عمرانی-زیرساختی در سایر مناطق کلانشهر تهران باشد.

رحمانی شهردار منطقه21 نیز در ادامه این بازدید میدانی با بیان این نکته مهم که "شهر تهران؛ جز در سایه مشارکت و همدلی همه جانبه شهروندان با مجموعه مدیریت شهری پایتخت اداره نخواهد شد"، گریزی به شعار شهردار کلانشهر تهران مبنی بر "تهران؛ شهری برای همه" زد که در حقیقت، نمود واقعی تعامل همه سویه است.

وی همچنین تصریح کرد: اگر شهروندان؛ نظرات و مشارکت های خود را موثر در انجام امور شهری بدانند، به کمک مدیریت شهری می شتابند و خود را در قبال ایجاد و یا حفظ شهری نمونه مسئول می دانند.

شهردار منطقه21 با اشاره به استقبال صنایع، کارخانجات و بخش های خصوصی فعال مستقر در محدوده این منطقه از انجام پروژه های مشارکتی در قالب مسئولیت های اجتماعی گفت: مبحث "مشارکت" به عنوان حلقه ای مفقوده در بین انجام مسئولیت های اجتماعی صنایع بود که بحمدا... این امر به خوبی توسط مدیریت شهری منطقه21 محقق شده است.

بنا بر این گزارش؛ طی این بازدید میدانی چندساعته، مدیرکل دفتر شهردار تهران از پروژه های مشارکتی منطقه21 مانند تقاطع های دوگاز و فتح-باغستان، بوستان های جنگلی بهمن و التیام، بازار قطعات یدکی خودرو، بازار گل و گیاه شهید لشگری، مجتمع نان نیکی، کافه رستوران پلاک پنج، معبر مشارکتی54، مخازن جمع آوری آب های سطحی و همچنین شبکه جدید آبرسانی دیدن کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب