امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41778 تاریخ انتشار: شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری مانور بزرگ تخلیه امن و اسکان اضطراری محله جنت آباد جنوبی

خبرایران: دومین مانور تخلیه امن و اسکان اضطراری در محله جنت آباد جنوبی با حضور اعضای تخصصی و امدادی با مشارکت وسیع و گرم شهروندان محله در منطقه 5 برگزار شد .
برگزاری مانور بزرگ تخلیه امن و اسکان اضطراری محله جنت آباد جنوبی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی ستاد بحران منطقه 5 ؛ این مانور در پارک ساحل واقع در محله جنت آباد جنوبی منطقه 5 با برپایی 70 چادر امدادی و با حضور فریدون حیدری - شهردار منطقه  5 و داوری - رئیس سازمان آتش نشانی شهر تهران برگزار شد

فریدون حیدری - شهردار منطقه 5 در این باره گفت :  آمادگی مستمر از ضروریات مقابله با حوادث غیرمترقبه و کاهش اثر مخاطرات در زمان وقوع بحران است . وی در ادامه افزود ؛ در این مانور این امکان برای مردم فراهم شد تا با استفاده از توان و موقعیت فرضی ، آمادگی در مواقع بحران را تمرین کنند .

علیرضا حاجی حسینی - دبیر ستاد بحران منطقه 5 ، مشارکت شهروندان را در این مانور مهم دانست و در این باره اظهار داشت ؛ حدود 70 چادر امدادی جهت اسکان شهروندان در نظر گرفته شده بود تا پس از صدای آژیر توسط نیروهای دوام (داوطلبین واکنش اضطراری محله ) به طرف این مکان ها هدایت شده و در آنجا اسکان یابند . در پایان مانور ، طی مراسمی مفرح جهت شهروندان به قید قرعه جوایزی توسط شهردار منطقه به شهروندان اعطاء گردید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب