امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41860 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

91 سال، پر افتخار/ «ملی شو»، رویدادی منحصر به فرد و کارآمد

بانک ملی ایران در طول 91 سال حضور خود، محصولات متعددی را در اختیار مشتریانش قرار داده است، اما «ملی شو» که نمایشگاهی از خدمات جدید این بانک است را می توان به خودی خود یک محصول منحصر به فرد دانست!
91 سال، پر افتخار/ «ملی شو»، رویدادی منحصر به فرد و کارآمد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران، مهم تر از ایجاد یک محصول، نحوه عرضه آن است؛ چه بسا خدمات و محصولاتی که روزانه در جهان تولید می شوند، اما کسی از وجود آنها خبر ندارد.
«ملی شو» که تا کنون دو بار بر پا شده است، محل بسیار جذابی برای ارائه محصولات و خدمات بانک ملی ایران بوده، به طوری که اکنون به یک برند شناخته شده در نظام بانکی و حتی میان کاربران و مشتریان آنها تبدیل شده است.
در این رویداد، بخش قابل توجهی از دستاوردهای بانک ملی ایران به صورت چهره به چهره برای مخاطبان ارائه و تشریح شده است، به طوری که کاربر توانسته محصول را از نزدیک مشاهده و لمس کرده و آن را به صورت اختصاصی استفاده کند.
بسیاری از محصولات جدید بانک ملی ایران از جمله ربات آلفا، تسهیلات مسکن، بام سازمانی و شرکتی، سککوک، کیف پول، برداشت خودکار و BTM در این رویداد رونمایی شده اند.
«ملی شو» به خوبی توانسته است دستاوردهای یک ساله بانک ملی ایران را زیر یک سقف جمع کرده و آن را به شکلی متفاوت و مخاطب پسند ارائه کند، به طوری که مخاطب حاضر در رویداد، می تواند همه پیشرفت های بانک ملی ایران را در مدتی کوتاه با چشم غیر مسلح ببیند!

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب