امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41871 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فروش آنلاین کالا در بازاری به وسعت تمام دنیا

خبرایران: فروش هر چه بیشتر کالا هدف بزرگ و مهم صاحبان کسب‌وکار، تولیدکنندگان و تجار است و این هدف را می‌توان با دسترسی به بازارهای جهانی، محقق کرد.
فروش آنلاین کالا در بازاری به وسعت تمام دنیا

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام ایران تیمچه، مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان و بازرگانان دسترسی به بازارهای وسیع‌تر برای فروش حداکثری و پایدار است و راهکارهایی که بتواند امکان فروش آنلاین کالا در بازاری به وسعت تمام دنیا را برای آن‌ها میسر سازد، این دغدغه را تا حدود زیادی برطرف خواهد کرد. تیم کارشناسان بازرگانی ایران تیمچه در این مطلب راهکارهایی برای فروش آنلاین کالا در بازارهای بین‌المللی ارائه می‌دهد که آگاهی از آن‌ها برای تمام صاحبان کسب‌وکار و فعالان اقتصادی سودمند است.

روی دوش غول‌ها سوار شوید تا کالای شما را بفروشند!

معروف است از نیوتن که با کشف قوانین فیزیک، دنیای علم را متحول کرده بود پرسیدند: چگونه به چنین موفقیتی رسیدی؟ نیوتن پاسخ داده بود: من بر دوش غول‌ها سوار شدم. غول‌هایی که نیوتن به آن‌ها اشاره‌کرده بود همان کشفیات و راهکارهای دانشمندان پیشین بود. در فروش نیز شما می‌توانید روی دوش غول‌های مارکت جهانی قرار بگیرید تا آن‌ها کالای شما را بفروشند. رسیدن به جایگاه بزرگان بازار فروش آنلاین جهان برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط امری تقریبا محال است اما اگر شما بتوانید از ظرفیت فوق‌العاده‌ای که سایت‌هایی همچون علی بابا، آمازون و ... ایجاد کرده‌اند برای فروش آنلاین کالای خود استفاده کنید، تحول عظیمی در کسب‌وکار خود ایجاد کرده‌اید. حضور در سایت‌هایی که برای مثال از آن‌ها نام بردیم و دیگر سایت‌های مشابه، به معنی دیده شدن و امکان فروش آنلاین کالای شما توسط مشتریان در سراسر جهان و در مقیاسی است که حتی تصور آن در ذهن، شما را هیجان‌زده می‌کند. البته این کار ظرایف و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و بهتر است برای حضور موفق در چنین بازارهایی از مشاوران بازرگانی خبره کمک بگیرید. تیم خدمات بازرگانی ایران تیمچه آماده است برای رسیدن به این مقصود به بهترین نحو در کوتاه‌ترین زمان شما را یاری نماید.

کارآمد سازی امور بازرگانی با برون‌سپاری

هر کسب‌وکاری که کالا یا خدمتی برای عرضه با بازار تولید می‌کند، یا کالایی را برای عرضه به بازار از کشوری دیگر وارد می‌کند، قطعا به تیمی برای اداره کردن امور بازرگانی خود نیاز دارد. این تیم می‌تواند یک گروه بزرگ و پرتعداد و پرهزینه یا یک تیم کوچک و چابک و کم‌هزینه باشد. پیشنهادی که کارشناسان بازرگانی مطرح می‌کنند این است که اگر شما یک کسب‌وکار کوچک و متوسط هستید منابع خود را صرف ایجاد یک تیم بزرگ و پرهزینه بازرگانی نکنید. به جای این کار می‌توانید تیم بازرگانی کوچک و چابک داشته باشید و بخش مهمی از خدمات بازرگانی خود را به گروه‌های حرفه‌ای که کار واردات و صادرات و فروش را به‌صورت تخصصی انجام می‌دهند، برون‌سپاری کنید. شاید تصور کنید برون‌سپاری امور بازرگانی، ممکن است هزینه‌های شما را افزایش دهد اما واقعیت این است که سپردن امور واردات، صادرات و فروش به تیم‌های تخصصی، با کارآمد کردن واحد بازرگانی و کاستن از خطاها و خسارت‌ها امکان استفاده بهتری از فرصت‌ها برای شما ایجاد می‌کند و در بلندمدت کاملا به نفع شماست. تیم خدمات بازرگانی ایران تیمچه آماده است در این زمینه نیز یاری کننده فعالان اقتصادی باشد و امور بازرگانی آن‌ها را به بهترین نحو اداره کند.

برای بزرگ‌ترین بازار آتی جهان برنامه داشته باشید

حتی اگر یک فعال اقتصادی با کسب‌وکاری کوچک و متوسط هستید فرصت‌هایی که بزرگ‌ترین بازار آینده جهان برای شما ایجاد می‌کند بسیار قابل‌ توجه است و این فرصت‌ها می‌تواند کسب‌وکار شما را جهانی کند. کشور چین اکنون دومین اقتصاد بزرگ جهان به شمار می‌رود اما با روند کنونی در کمتر از دو دهه آینده این کشور به بزرگ‌ترین اقتصاد دنیا تبدیل می‌شود. هر فعال اقتصادی که می‌خواهد در کسب‌وکار خود به موفقیت برسد نباید نسبت به فرصت‌های بازار این کشور بی‌اعتنا باشد. فرصت‌هایی که اکنون اغلب فعالان اقتصادی ایران در بازار کشور اژدهای خفته جستجو می‌کنند بیشتر حول محور واردات از چین است. واردات از چین برخلاف تصور عموم مردم منحصر به کالاهای مصرفی و فاقد کیفیت نیست و این کشور از نظر تولید و صادرات انواع مواد اولیه موردنیاز صنایع، پوشاک، آیتی، ماشین‌آلات، قطعات صنعتی، ابزار و ... جایگاه بالایی را در جهان به خود اختصاص داده است. واردات از چین می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند به‌شرط آن‌که برای تبدیل‌شدن یک واردکننده موفق از این کشور برنامه‌ریزی و هدف داشته باشید. چنانچه برای حضور در بازار کشور چین نیاز به مشاوره و کمک داشتید، تیم خدمات بازرگانی ایران تیمچه در کنار شما خواهد بود.

پیچ اینستاگرام ایران تیمچه

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب