امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4191 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مديرعامل ليزينگ پارسيان خبر داد؛

تمديد مجوز فعاليت ليزينگ پارسيان توسط بانک مرکزي ج.ا.ا

علي زارعي، مديرعامل ليزينگ پارسيان از تمديد مجوز فعاليت اين ليزينگ توسط بانک مرکزي به مدت 5 سال و ورود اين شرکت به بورس در آينده خيلي نزديک خبر داد.
تمديد مجوز فعاليت ليزينگ پارسيان توسط بانک مرکزي ج.ا.ا

به گزارش خبرایران از  روابط عمومی بانک پارسیان، مديرعامل ليزينگ پارسيان با اشاره به اينکه هم اكنون ليزينگ پارسيان داراي مجوز 5 ساله از بانك مرکزي.ج.ا.ا است وخوشنامي خوبي بين مردم دارد، رسالت شركت ليزينگ پارسيان را اعتلاي اقتصادي و رفاه اجتماعي کشور برشمرد و خاطر نشان کرد : شركت ليزينگ پارسيان كه متعلق به بانك پارسيان است از ابتدا مورد توجه و حمايت مردم خوبمان بوده است. خوشبختانه شركت ليزينگ پارسيان با رعايت قوانين و مقررات توسط مديران و كاركنان پرتلاش شركت توانسته است مجوز فعاليت شركت را پنج ساله تمديد کند كه در اينجا لازم مي دانم از پيگيري هاي صادقانه آنها قدرداني کنم. وي افزود : البته فعالان اقتصادي و خانوارها از حجم كاري يكي دو سال اخير ما شكايت دارند كه آن هم انشاء ا... به زودي با رفع موانعي كه ذكر شد برطرف مي‌شود. ما براي در صدر نگهداشتن برند پارسيان محصولات جديدي را در راستاي اقتصاد مقاومتي و ويژه صاحبان صنايع و خدمات كشور طراحي كرده ايم كه به تدريج مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت. براي خانوارهاي عزيز نيز محصولاتي متفاوت از گذشته طراحي شده است كه بتدريج اعلام مي‌شود. با توجه به اينكه ما در رسالت خود به اعتلاي اقتصادي كشور و رفاه اجتماعي جامعه نيز توجه داريم، مطمئن هستيم كه اعتبارمان نزد مشتريان حفظ و افزوده خواهد شد.

علي زارعي ، چشم انداز ليزينگ پارسيان را سرآمدي در صنعت ليزينگ با ايفاي نقش موثر و پويا در تامين منابع براي اقشار مختلف و کسب رضايت مشتريان معرفي کرد.

وي تصريح کرد: ‌شركت ليزينگ پارسيان هم اكنون در بخش‌هاي خودروي سواري و كار(توليد داخل و وارداتي)، ماشين آلات سنگين و تجهيزات بهره برداري از معادن، تجهيزات پزشكي و بيمارستاني، تجهيزات صنايع مختلف، تجهيزات صنايع دريايي از جمله شناورهاي دريايي و ... فعاليت دارد و تسهيلاتي را در اين زمينه ارايه مي دهد.

مديرعامل ليزينگ پارسيان با تاکيد بر رسالت ليزينگ پارسيان بر ايفاي نقش ارتقاء اقتصادي و رفاه اجتماعي، افزود : رسالت ما در ارتقاء اقتصادي جامعه، مشاركت در اجراي طرح هاي اقتصادي خصوصي و ملّي از طريق تامين و واگذاري کالاهاي سرمايه‌اي مورد نياز طرح ها به کارآفرينان، فعالان عرصه‌هاي توليد و ارائه خدمات و مراقبت از آنها است.اولويت انتخاب اين طرح‌ها حوزه‌هايي است که در آن مزيت اقتصادي نسبي بصورت بالقوه و بالفعل وجود دارد، نظير: صنايع نفت و گاز و پتروشيمي، شيميايي، عمراني، خودرو و صنايع حمل و نقل و توزيع کالا، بهره برداري از معادن، خدمات بهداشتي و پزشکي، زنجيره تامين تا عرضه توليدات کشاورزي و دامپروري.اين طرح ها با سريع ترين و صحيح ترين روش هاي ارزيابي و توجيه فني و مالي و اعتبارسنجي برگزيده مي‌شوند و علاوه بر معيارهاي مالي به منظور تخصيص منابع، معيارهاي اقتصادي نظير ايجاد اشتغال و رفاه اجتماعي نيز در انتخاب آنها موثر است.

وي افزود : در حوزه اجتماعي نيزرسالت ما ، مشاركت در تامين و واگذاري کالاهاي سرمايه اي و کالاهاي بادوام مصرفي مورد نياز اقشار جامعه است که سطح رفاه و شاخص اميد به زندگي خانواده‌هاي ايشان را ارتقاء مي دهد. ما بهترين نشان‌هاي تجاري را به جامعه معرفي مي‌کنيم و تسهيلات لازم را براي در اختيار گرفتن آنها تامين مي‌نمائيم. مشتريان ما عامه مردم، برترين توليد کنندگان، تامين کنندگان و عرضه کنندگان هستند. پشتوانه ما در ارائه اين خدمات، اعتماد مشتريان، سابقه درخشان، مشارکت صاحبان برترين نشان‌هاي تجاري و سرمايه شرکت ليزينگ پارسيان است. مزيت ما در ارائه اين خدمت علاوه بر سرعت در ارائه تسهيلات، حذف هزينه‌هاي واسطه گري از سبد هزينه مشتريان، فروش به موقع براي توليدکنندگان، تامين‌کنندگان و عرضه‌کنندگان است.

آقاي زارعي با اشاره به دست آوردهاي برگزاري همايش " ليزينگ، كارآفريني و توسعه اقتصادي" كه اخيراً برپاشد گفت : بزرگترين دستاورد اين همايش آن بود كه مسئولين دولتي نظام پولي و مالي، اقتصادي و مالياتي كشور را در كنار فعالان بخش خصوصي صنعت ليزينگ قرارداد و اعلام واضحي از پشتيباني مسئولين دولتي در حمايت از صنعت ليزينگ را به همراه داشت. اين يك چشم انداز روبه جلو و اميد بخش است. در اين همايش مشكلات صنعت ليزينگ مطرح و راهكارهاي آن هم ارائه شد، اميدواريم مسئولين با توجه به تعجيلي كه براي بهبود وضع اقتصادي مردم هست، هر چه سريعتر موانع را از سر راه اين صنعت بردارند.

مديرعامل ليزينگ پارسيان با اشاره به اينکه يقيناً راه اندازي ليزينگ مسكن به تعادل عرضه و تقاضا كمك شاياني خواهد نمود، خاطر نشان کرد : با توجه به وضعيت اقتصادي حاكم بر كشور كه در حال حاضر در ركود تورمي بسر مي‌بريم يكي از راههاي خروج از ركود، فعال شدن بخش مسكن مي‌باشد، فعال شدن اين حوزه موجب فعال شدن حدود 30 درصد بخش‌هاي مختلف صنعتي، خدماتي و توليدي مي‌شود، يكي از مهمترين ابزارهاي تحريك عرضه و تقاضا در مسكن، ليزينگ مسكن مي‌باشد. ليزينگ مسكن هنوز قطعي نشده است ولي كار كارشناسي آن در بانك مركزي ج.ا.ا،وزارت راه و شهرسازي و كانون شركت‌هاي ليزينگ ايران به پايان رسيده است و منتظر ابلاغ آن هستيم، يقيناً راه اندازي ليزينگ مسكن به تعادل عرضه و تقاضا كمك شاياني خواهد نمود.

شرکت ليزينگ پارسيان (تاسيس 1379) يکي از برترين هاي صنعت ليزينگ کشور بوده که تحت نظر بانک مرکزي ج.ا.ا فعاليت مي نمايد و از موسسين کانون و انجمن شرکت هاي ليزينگ ايران به شمار مي رود . فعاليت هاي شرکت ليزينگ پارسيان علاوه بر بخش خودرو، بخش هاي پزشکي و دندان پزشکي، صنعت، معاون ، پتروشيمي ، تجهيزات نفتي و... را شامل مي شود و در حال حاضر اين شرکت متنوع ترين سبد فعاليت را در صنعت ليزينگ داراست . از نظر حجم فعاليت نيز در ميان برترين شرکت هاي ليزينگ قرادر دارد و سهم قابل ملاحظه اي از بازار ليزينگ کشور از آن ليزينگ پارسيان است. مجموعه ليزينگ پارسيان از دانش و تجربه عميقي در ارايه خدمات با سهولت، کيفيت و سرعت مطلوب به فعالان صنايع مختلف و اقشار جامعه برخوردار است.

آقاي علي زارعي مدير عامل جديد شركت ليزينگ پارسيان، سوابق ارزنده اي همچون؛ مدير عاملي شركت ليزينگ ايرانيان، عضويت در هيئت مديره شركت هاي ليزينگ واسپاري ملت، فرهنگيان، توسعه صنعت و تجارت توس و همچنين عضويت در هيئت مديره و چهارمين دبير كل كانون شركت هاي ليزينگ ايران، به همراه مدير عاملي چندين شركت بزرگ توليدي و خدماتي را در كارنامه خود دارد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب