امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41935 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نشریه بانک شهر الکترونیکی شد

خبرایران: مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر از انتشار شماره ۴۱ نشریه داخلی بانک " شهرآوا" به عنوان نخستین شماره الکترونیک این نشریه خبر داد.
نشریه بانک شهر الکترونیکی شد
به گزارش خبرایران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حمید رضا عظیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اهمیت توسعه اطلاعات، افزایش دسترسی به انتشارات و با در نظر گرفتن اقبال عمومی جامعه امروز از فضای مجازی و همچنین در راستای صرفه جویی هر چه بیشتر در مصرف کاغذ، این بانک، انتشار نشریه داخلی به صورت الکترونیک را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: به همین منظور، چهل و یکمین شماره نشریه داخلی بانک شهر (شهر آوا) به عنوان نخستین شماره به صورت الکترونیکی در سایت بانک قرار گرفت و از این پس نسخه چاپی نخواهد داشت.

عظیمی با اشاره به ویژگی های این نشریه اظهار داشت: دسترسی به این نشریه از طریق رایانه و همچنین تلفن همراه وجود دارد و امکان ورق زدن صفحات بدون محدودیت برای مطالعه کل نشریه یا صفحه ای خاص امکان پذیر است.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در ادامه ابراز امیدواری کرد تا درآ ینده نزدیک، شماره های بعدی نشریه " شهرآوا" به صورت مولتی مدیا (قابلیت انشار مطالب به صورت ویدئو) نیز قابل دسترس باشد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب