امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41941 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عليرضا قنادان اعلام کرد؛

آمادگي تاكسيراني تهران براي آغاز سال تحصيلي 99-98

عليرضا قنادان مديرعامل سازمان تاكسيراني گفت: جايگاه پروانه تخصصي شركت هاي حمل ونقل دانش آموزي در نظام سازمان تاکسیرانی شهر تهران ارتقا یافته است.
آمادگي تاكسيراني تهران براي آغاز سال تحصيلي 99-98

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ عليرضا قنادان مديرعامل سازمان تاكسيراني در كارگاه آموزشي پيمانكاران و رانندگان سرويس هاي حمل و نقل دانش آموزي كه با مشاركت پليس راهور تهران بزرگ برگزار گرديد، از تغيير نوع نگاه و رويكرد اين سازمان به شركت هاي پيمانكار حمل و نقل دانش آموزي خبر داد.

 وي در اين  كارگاه،  ناوگان حمل و نقل دانش آموزي را از دو جهت  در حوزه حمل و نقل شهري حائز اهميت دانست و گفت: نكته اول آن كه در شروع سال تحصیلی و آغاز پيك اصلي ترافيك شهري، شركت های حمل و نقل دانش آموزي، نقش بسيار مهم و موثري در کاهش ترافيك شهری دارند. و نکته حائز اهمیت دیگر، مسافرين آنهاست كه نسبت به مسافرين معمولي از اهميت بالاتري برخوردارند.

قنادان با اشاره به اينكه نوع نگاه سازمان طي سال هاي اخير به شركت هاي پيمانكاري تغيير كرده است و دورنماي فعاليت سازمان تاكسيراني در حوزه حمل و نقل دانش آموزي حركت به سمت ارتقا سطح كمي و كيفي خدمات شركتهاي حمل ونقل دانش آموزي با پروانه تخصصي و به رسميت شناختن نقش اين شركت ها به عنوان اركان حمل و نقل شهري خواهد بود اين نكته را عنوان كرد : در حال حاضر پروانه هاي اين شركت ها به عنوان يك پروانه تخصصي شناخته مي شود.

مدير عامل سازمان تاكسيراني با اشاره به پیشرفت در حوزه عملكردي شرکت های حمل و نقل دانش آموزی نسبت به سال هاي گذشته، گفت: براي اولين بار در نيمه شهريور ماه حدود 50درصد از ناوگان رانندگان صلاحيت سنجي شده اند و برچسب هاي آنان در هفته آينده طي مراسمي با حضور فرماندهي محترم نيروي انتظامي و پليس راهور، فرماندار تهران و مسئولين آموزش پرورش  رونمايي  خواهد شد. نكته حائز اهميت آن است كه امسال درخصوص ارائه برچسب ها سختگيري بيشتري اعمال خواهد شد.

قنادان درخصوص ارائه خدمات رفاهی سازمان تاکسیرانی به رانندگان ناوگان حمل و نقل دانش آموزي خبر داد و گفت: امسال سازمان تاكسيراني خدمات جديدي مانند ارائه لاستيك به نرخ دولتی، بهره مندي از مزاياي  بيمه درمان  تكميلي و استفاده از برخي تسهيلات باشگاه رفاه تاكسيرانان را براي رانندگاني كه برچسب سرویس مدرسه دريافت مي نمایند، در نظر گرفته است.

در پایان قنادان با اشاره به رويكرد حمایتی و پشتيباني ناوگان حمل و نقل دانش آموزي از سيستم آموزشي كشور، از مسئولين شركت هاي پيمانكاري خواست تا حساسيت هاي فرهنگي و تربيتي دانش آموزان را درك کرده و اخلاق و رفتار رانندگان حمل و نقل دانش آموزی، الگويي مناسب براي دانش آموزان باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب