امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4195 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کفاشیان: کی روش برای ماندن باید شرایط ما را قبول کند!

رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر با کارلوس کی روش برای ادامه سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران به توافق برسیم، باید شرایط ما را بپذیرد.
کفاشیان: کی روش برای ماندن باید شرایط ما را قبول کند!
به گزارش خبرایران  ،علی کفاشیان روز پنجشنبه افزود : کی روش برای گفت وگو در باره قراردادش به ایران خواهد آمد و ما در آنجا با او راجع به ماندن و یا رفتنش مذاکره می کنیم.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد کی روش بماند، ما شرایطی داریم که باید آنها را بپذیرد از جمله این شرایط حضور مربیان ایرانی در کنارش است.

وی در باره صحبت های وزیر ورزش و جوانان در این باره که فدراسیون فوتبال در باره تمدید قرارداد کی روش فرافکنی می کند، اظهار داشت: خواسته های کی روش مشخص است و اگر ما بودجه داشته باشیم آنها را برآورده کرده و شرایط وی را می پذیریم.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: اگر قرار شد با کی روش تمدید کنیم باید با او شفاف صحبت کنیم و شرایط خودمان را اعلام می کنیم.

بعد از دو بازی خوب تیم ملی مقابل نیجریه و آرژانتین درجام جهانی 2014 ، فوتبال دوستان ابراز علاقه کردند که وی با توجه به پایان قراردادش،بعد از جام جهانی 2014 فعالیت خود را در ایران ادامه دهد.

رییس فدراسیون فوتبال گفته بود که کی روش خواستار دریافت مبلغی درحدود 15 میلیارد تومان برای هرسال است و برآوردن این مبلغ برای این فدراسیون بسیار سخت بوده و نیاز به حمایت دولت دارد.

کفاشیان در باره اینکه آیا این تیم برای حضور در جام ملت های آسیا 2015 حفظ می شود و یا بازیکنان جوانتر وارد خواهند شد، گفت: قطعا تغییراتی صورت خواهد گرفت، اما در این باره کادر فنی تصمیم می گیرد. البته ما باید نگاه مان به تیم ملی نگاه به جام جهانی بعدی باشد و تیم را از الان برای 2018 روسیه آماده کنیم.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی نیز باید برای جام جهانی بعدی مشخص شوند، گفت : نمی توانیم یک کادر فنی برای جام ملت های آسیا داشته باشیم و بعد آن را عوض کنیم. ما باید از الان تیم را برای جام جهانی 2018 آماده کنیم.

کفاشیان در باره اینکه انتظار از تیم ملی بعداز بازیهای خوب مقابل آرژانتین و نیجریه بالا رفته بود و دیدار با بوسنی برخلاف تصورات و انتظارات بود، گفت: ما از دو بازی قبل راضی بودیم و برای بازی سوم هم توان مان همین بود. تیم افت کرد.

به گفته وی توان بازیکنان تیم ایران افت کرده بود در حالیکه تیم بوسنی کمتر از تیم نیجریه و آرژانتین نبود و بازی هایش مقابل این تیم هانشان داد که شایستگی کمتری از آنها نداشته است.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مسابقه خود در جام جهانی 2014 با نتیجه سه بریک مغلوب بوسنی شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند .
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب