امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41955 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و کارکنان؛

آیین سوگواری سیدالشهدا(ع) در برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد

خبرایران: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا‌عبدالله الحسین(ع)، مراسم پر فیض مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی در محل نمازخانه برج‌سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد.
آیین سوگواری سیدالشهدا(ع) در برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد
به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این مراسم که پس از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران برگزار شد، بار دیگر خاطره رشادت‌ها و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش در کربلا در جمع نمازگزاران با مداحی رضا قدیری بر لوح دل نمازگزاران مومن بانک صادرات ایران تصویر شد.
بانک صادرات ایران در آستانه ورود به شصت و هشتمین سال فعالیت خود ضمن اهدای بیش از ٩٣ شهید در عرصه دفاع مقدس و مدافع حرم و حضور بیش از ١٤ هزار ایثارگر در بین سازمان‌های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی جایگاه شاخص و برجسته‌ای داشته و سهم بزرگی در عمل به مسئولیت‌ اجتماعی و تامین مالی زیرساخت‌های خرد و کلان اقتصاد کشور داشته است.
طبق سنت هر ساله، مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در اقصی نقاط کشور در ایام محرم و صفر، با برگزاری مراسم زیارت عاشورا به سوگ سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) می‌نشینند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب