امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 41977 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اعلام شد/انتشار راهنمای ثبت‌نام

خبرایران: نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 98 اعلام شد و داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org با درج کد ملی و کد دسترسی کارنامه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.
اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اعلام شد/انتشار راهنمای ثبت‌نام

به گزارش خبرایران، پذیرفته شدگان این دوره می‌توانند جهت اطلاع از زمان و نحوه مراجعه به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش به اطلاعیه ای که در سامانه   sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه نمایند .

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی همچنین راهنمای پذیرفته شدگان نهایی رشته های با آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و دکترای حرفه ای سال ۹۸ این دانشگاه را منتشر کرد.

پذیرفته شدگان همـه رشـته‌هـا باید شخصاً دریکی از روزهای دوشنبه و سه شـنبه ۲۵ و ۲۶ شــهریورماه ۹۸ با در دست داشتن مدارک لازم جهـت ثبت نام بـه واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتـی مرکـز سـنجش و پــذیرش دانشــگاه بــه آدرس https://sanjesh.iau.ir/ و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسـلامی بـه آدرس https://www.iau.ac.ir/ درج شده است مراجعه نمایند.

جزئیات این راهنما اینجا قابل مشاهده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب