امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42019 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۳:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مارک اسپر خبرداد؛

دولت ترامپ به دنبال پاسخ نظامی جدی در واکنش به حمله های اخیر به تأسیسات نفتی عربستان است

«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه با «بی سابقه» خواندن حمله های اخیر به تأسیسات نفتی عربستان سعودی مدعی شد که آمریکا به همراه متحدانش از «نظم بین الملل و قانون محوری که ایران پایه های آن را متزلزل کرده است!» دفاع می کند.
دولت ترامپ به دنبال پاسخ نظامی جدی در واکنش به حمله های اخیر به تأسیسات نفتی عربستان است

به گزارش خبرایران به نقل از رویترز، «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه با «بی سابقه» خواندن حمله های اخیر به تأسیسات نفتی عربستان سعودی مدعی شد که آمریکا به همراه متحدانش از «نظم بین الملل و قانون محوری که ایران پایه های آن را متزلزل کرده است!» دفاع می کند.

اسپر در یک پیام توئیتری که پس از بازگشت از نشست خود با ترامپ منتشر کرد، نوشت که او و سایر مقامات رئیس جمهور آمریکا را در جریان جزئیات حمله به تأسیسات نفتی عربستان قرار داده اند.

وی در ادامه به گفتگوی خود با ولیعهد عربستان و وزیر دفاع عراق اشاره کرد. گفتنی است که روزنامه واشنگتن پست روز دوشنبه با انتشار خبر دیدار و گفتگوی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و مارک اسپر پیرامون حادثه آرامکو مدعی شد که دولت ترامپ به دنبال پاسخ نظامی جدی در واکنش به این قضیه است. این در حالی است که برخی مقامات پنتاگون دولت آمریکا را به خویشتنداری ترغیب می‌کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب