امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42079 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه بزرگ «مردان عاشورایی» در بوستان ولایت افتتاح می شود

خبرایران: نمایشگاه بزرگ «مردان عاشورایی» به مناسبت هفته دفاع مقدس، روز یکشنبه 31 شهریور ماه در بوستان ولایت برپا می شود.
نمایشگاه بزرگ «مردان عاشورایی» در بوستان ولایت افتتاح می شود

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با مشارکت شهرداری منطقه 19 و ناحیه مقاومت بسیج ابوذر برپا می شود و از مهمترین اهداف برپایی آن می توان به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و پایبندی به ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی به نسل جوان و نوجوان اشاره کرد.

توکلی تصریح کرد: این نمایشگاه در سه بخش فرهنگی و اجتماعی، نمایشگاهی و مانور میدانی، حماسه آفرینی و دلاورمردی های رزمندگان دفاع مقدس را به تصویر کشیده است.

وی اظهار کرد: در بخش فرهنگی و اجتماعی در 30 غرفه به شهروندان خدماتی از قبیل بازی و تفریحات ورزشی، مسابقات متنوع، نقاشی و مشاوره ارائه و در بخش نمایشگاهی، اداوات جنگی سبک و سنگین به نمایش گذاشته می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بازسازی صحنه های جبهه و جنگ با اجرای مانور میدانی و روایتگری راویان دفاع مقدس، بخش ویژه و جذاب نمایشگاه را تشکیل می دهد.

گفتنی است این نمایشگاه از 31 شهریور الی 6 مهر ماه همه روزه از ساعت 19 برای بازدید عموم دایر است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب