امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42118 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

خبرایران: رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است:
با یاد و نام شهیدان که با نثار جانشان به ما جان دادند
سی و یکم شهریور ماه یادآور پایداری، استقامت و رادمردی مردان و زنان این مرز و بوم است که با اتحاد و همدلی و از خودگذشتگی، حماسه های ماندگاری را در حفظ، حراست و دفاع از کیان میهن اسلامی، انقلاب و نظام به یادگار گذاشتند.
بدون شک رشادت ها و جانفشانی های جوانان در هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب بوده و ثمره آن حماسه ها همچون چراغی روشن هدایتگر نسل های آینده در مبارزه با زیاده خواهی دشمنان این مرز و بوم خواهد بود.
امروزه نیز با توجه به شرایط حساس منطقه و مبارزه با تحریمهای ظالمانه نظام استکبار نقش تولیدکنندگان و صنعتگران در رسیدن به خودکفایی، دفاعی مقدس است و وظیفه همه ماست که تا حد توان از تولیدکنندگان، صنعتگران و معدنکاران به عنوان سربازان این عرصه حمایت و پشتیبانی نماییم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، آغاز این هفته را به ملت بزرگ ایران و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق حفظ دستاوردهای این حماسه استوار را مسئلت می‌نمایم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب