امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42183 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رفع معارض دو مسیل در منطقه 5 

خبرایران : تخریب گلوگاه سیلابی میدان صادقیه در کانال سیل برگردان غرب و رفع معارض مسیل الوند جنب تعاونی مسکن بسیجیان قوه قضاییه با همکاری مشترک معاونت های خدمات شهری ومحیط زیست و فنی و عمرانی منطقه انجام شد .
رفع معارض دو مسیل در منطقه 5 
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، در اقدام مشترک معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری ومحیط زیست منطقه ضمن رفع معارض مسیل الوند جنب تعاونی مسکن قوه قضاییه و تخریب پل تقدیری در ضلع جنوب غربی میدان صادقیه به منظور افزایش ظرفیت کانال سیل برگردان غرب انجام شد.  
مانی جعفریان معاون خدمات شهری منطقه بر اهمیت رفع این گلوگاه تاکید کرد و گفت : عملیات صورت گرفته برای مدیریت هرچه بهتر سیلاب در مواقع حساس و بحرانی با 4 دستگاه ماشین آلات پیشرفته و 18 نیروی فعال 137و معبربان ، ضمن رعایت ایمنی و هماهنگی نیرو های آتش نشانی و اورژانس اجراشد. 
 
وی  افزود : رفع معارض به منظور جلوگیری از هر گونه خطر پذیری و افزایش ظرفیت کانال برای برنامه های پیشگیرانه و کنترل سیلاب های شهری با شناسایی نقاط خطر پذیر به ویژه زمان جریانات آبرفتی و سیلابی انجام شد.
حبیب پوش پارس معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۵ در این خصوص گفت: پس از وقوع سیلاب نوروز 98 و تخلیه جریان از بازه های مختلف کانال سیل برگردان غرب و خسارات وارده به تعدادی از ساکنین مجاور کانال، به دلیل ورود آب به منازل و اهمیت بالای سیل برگردان غرب در جمع آوری و مدیریت سیلاب، معاونت فنی وعمرانی منطقه بر اساس نتایج مطالعات عملیاتی کردن طرح جامع آب های سطحی شهر تهران ، طی بازدید و جلسه برگزار شده در سال جاری در منطقه، با حضور کارشناسان مشاور در حوزه آبریز غرب تهران، نمایندگان سازمان مشاور و شرکت خاکریز آب، اقدام به رفع گلوگاه پل تقدیری در جنوب غربی میدان صادقیه که از مهم ترین اقدامات برای رفع خطر سیلابی این حوزه بوده، کرد.
وی افزود : این امر در سنوات گذشته با وجود پیگیری های مکرر، بدون اقدام باقی مانده بود که به همت همکاران در حوزه های فنی و عمرانی و خدمات شهری این مهم به انجام رسید.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب