امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42209 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تاکید معاون اول رئیس جمهور بر تصویب آئین‌نامه‌های اجرایی قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت تا ۱۲ آذر

خبر ایران: معاون اول رئیس جمهور در اولین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت بر تصویب آئین‌نامه‌های اجرایی این قانون تا ۱۲ آذرماه مصادف با روز جهانی افراد دارای معلولیت تاکید کرد.
 تاکید معاون اول رئیس جمهور بر تصویب آئین‌نامه‌های اجرایی قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت تا ۱۲ آذر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین‌الملل، اولین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور، «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور با موضوع ماده ۳۱ قانون برگزار شد.

«اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور و رئیس کمیته هاهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید مسئولیت خود را در قبال افراد دارای معلولیت به خوبی انجام دهند، بر تصویب آئین‌نامه‌های اجرایی این قانون تا ۱۲ آذرماه مصادف با روز جهانی افراد دارای معلولیت تاکید کرد و خواستار استفاده از ظرفیت خیرین شد.

معاون اول رئیس جمهور در پایان یادآور شد: سازمان برنامه و بودجه در زمان تهیه لایحه بودجه به اعتبارات ویژه افراد دارای معلولیت در هر دستگاه توجه ویژه داشته باشد.

کد خبر 4807
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب