امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42228 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درحاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست صورت گرفت؛

قرارداد همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

پژوهشگاه صنعت نفت، شرکت پتروشیمی ایلام و شرکت نورهان صنایع، در چهارمین روز از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در غرفه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس قرارداد سه جانبه همکاری امضا کردند.
قرارداد همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

به گزارش خبرایران از روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت، این قرارداد در راستای توسعه دانش فنی بومی و حمایت از شرکت های داخلی فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به منظور احداث واحد بازیابی و دانه بندی گوگرد ( SRP/SSU) با ظرفیت 8800 تن در سال منعقد گردید.

در این قرارداد با بهره گیری از دانش فنی پژوهشگاه صنعت نفت، واحد بازیابی گوگرد با ظرفیت 8815 تن گوگرد گرانول در سال، توسط شرکت­های پتروشیمی ایلام و نورهان صنایع طراحی، مهندسی، تامین تجهیزات، ساخت و نصب و راه اندازی خواهد شد.

خاطر نشان می­شود سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، از یکشنبه 31 شهریور با هدف رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل حضور در بازارهای جهانی به مدت چهار روز در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب