امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42293 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قدرتمند و مقرون به صرفه؛

بررسی قابلیت‎های تلویزیون Full HD سامسونگ

شرکت سامسونگ که سالهاست پیشتاز بازار جهانی تلویزیون است برای همه رده‌های بودجه‎ای و همه سلیقه‎ها محصولاتی مناسب عرضه کرده است.
بررسی قابلیت‎های تلویزیون Full HD سامسونگ

در روزهای پرتلاطم امروز بازار، انتخاب یک تلویزیون مناسب حتی از قبل هم دشوارتر شده است. در ظاهر به نظر می رسد برای اینکه بتوانیم همگام با فناوریهای روز دنیا حرکت کنیم و از بالاترین کیفیتهای تصویر در خانه لذت ببریم، می‌بایست هزینه‌های زیادی را خرج کنیم. اما واقعیت این است که میتوان با هزینههای مقرون به صرفهتر هم به کیفیت تصویر بسیار خوب در تلویزیون خانه رسید. شرکت سامسونگ که سالهاست پیشتاز بازار جهانی تلویزیون است برای همه رده‌های بودجهای و همه سلیقهها محصولاتی مناسب عرضه کرده است. فقط کافی است گشتی در مجموعه محصولات این شرکت بزنید تا بهترین کیفیت ممکن را برای بودجه خودتان پیدا کنید.

کیفیت چشمگیر

امروزه کانالهای معتبر تلویزیونی برنامههای خود را در دو کیفیت SD و HD پخش میکنند. پس اولین گام برای لذت بردن از تصویر عالی، داشتن تلویزیونی است که از کیفیت HD پشتیبانی کند. البته محصولات سامسونگ در این رده یک گام از کیفیت پخش‌کنندهها جلوتر بوده و تصاویر را با کیفیت Full HD به شما نمایش میدهند.

مدل N6900 سامسونگ یکی از بهترین گزینههای Full HD است. این تلویزیون با داشتن قابلیت «نمایش فوق واضح» یا Ultra Clean View کیفیت تصویر دریافتی را تا حد زیادی ارتقا میدهد. در این قابلیت با استفاده از یک الگوریتم پیشرفته، کیفیت تصویر ارتقا داده شده و اعوجاج آن هم کاهش پیدا میکند. از طرف دیگر مدل Curved این تلویزیون یعنی N6950 دارای قابلیت «ارتقادهنده عمق تصویر خودکار» است و با نمایش دادن تصویر در چند لایه باعث میشود عمق تصاویر در بخشهای مختلف بیشتر شده و به این ترتیب فضای در حال نمایش، پویاتر دیده میشود.

به رنگ واقعیت

یکی از نقاط قوت تلویزیون‌های Full HD سامسونگ در نمایش رنگ به شکلی بسیار نزدیک به واقعیت است. قابلیت «نمایش رنگ کریستالی» در تلویزیونهای سری 6 سامسونگ با استفاده از یک الگوریتم ویژه کیفیت رنگ تصویر را تا حد قابل ملاحظه‌ای ارتقا داده و به این ترتیب شما میتوانید حتی ریزترین جزییات تصویر را دقیقا به همان شکلی که سازنده فیلم مدنظرش بوده، مشاهده کنید.

هوشمند و سریع

استفاده از محتوای اینترنتی و اشتراک گذاری صفحه نمایش با دیگر ابزارهای همراه مثل گوشی هوشمند، امروز به یکی از ضروریترین قابلیتهای تلویزیون تبدیل شده است. تلویزیونهای Full HD هوشمند سری 6 با انواع قابلیتهای هوشمند امکان استفاده ساده و سریع از محتواهای اینترنتی را برای شما فراهم میکند.

با داشتن هرکدام از تلویزیونهای Full HD سری 6 سامسونگ، انتقال تصویر گوشی هوشمند به تلویزیون بسیار ساده شده و تنها با استفاده از اپلیکیشن Smart things سامسونگ میتوانید تمامی فیلمها یا عکسهایی را که با گوشی گرفتهاید روی صفحه بزرگ تلویزیون برای همه به نمایش بگذارید.

تلویزیون‌های سری 6 سامسونگ در دو مدل صفحه تخت و منحنی و در سایزهای 49 و 55 اینچ موجود است.

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه و کاربردی اش شكل مي‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب