امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42326 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بهناز برای پیدا کردن کار به پایتخت آمده بود؛

قتل وحشتناک دختر قزوینی در تهران باضربات متعدد چاقو

راز قتل دختر جویای کار که از قزوین به تهران آمده بود برملا نشد .
قتل وحشتناک دختر قزوینی در تهران باضربات متعدد چاقو
به گزارش خبرایران، اوایل سال ۹۵ بود که جسد خونین دختر ۳۰ ساله ای به نام بهناز در حاشیه تهران پیدا شد. شواهد نشان می‌داد این دختر با ضربه های چاقو در محل دیگری کشته و سپس جنازه اش در تاریکی شب در خیابان رها شده است .
 
پلیس به تحقیق پرداخت و در بررسی هایش دریافت که بهناز از قزوین برای پیدا کردن کار به تهران آمده و از مدتی قبل به دام اعتیاد افتاده بود.
 
پلیس در نخستین گام از تحقیقات به پرس و جو از دوستان دختر 30 ساله پرداخت و چند نفر از دوستان وی به عنوان مظنون بازداشت شدند اما هیچ ردی از قاتل یا قاتلان وی به دست نیامد و روشن نشد این دختر با چه انگیزه‌ای کشته شده است .
 
با گذشت سه سال از این ماجرا، دیروز مادر بهناز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد و درخواست کرد دیه فرزندش از صندوق بیت المال به وی پرداخت شود.
 
زن سالخورده گفت :شوهرم چند سال پیش فوت کرد و من به تنهایی بهناز و خواهرش را بزرگ کردم. سه سال قبل دخترم تصمیم گرفت برای پیدا کردن کار به تهران بیاید .خیلی با او مخالفت و سعی کردم مانع او شوم اما قبول نکرد. وقتی بهناز قرار بود به تهران بیاید گریه کردم و با التماس از او خواستم در شهرمان بماند اما او سر ناسازگاری گذاشته بود و می خواست هر طور شده به تهران بیاید .چند ماه از آمدن دخترم به تهران نگذشته بود که متوجه شدم به دام اعتیاد افتاده است . من از این ماجرا نگران بودم تا این که پلیس جنازه او را پیدا کرد .
 
وی در حالی که اشک می ریخت گفت: بعد از فوت شوهرم با سختی دو دخترم را بزرگ کردم. من منبع درآمدی ندارم و حالا که سه سال از کشته شدن دخترم گذشته و پلیس هیچ ردی از قاتل یا قاتلان او به دست نیاورده تقاضا دارم دیه از صندوق بیت المال به من پرداخت شود.
 
بنابر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب