امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42433 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عوارض بزرگراهی و طرح ترافیک را بی دردسر با آپ بدهید

خبرایران : آسان پرداخت پرشین امکان برداشت مستقیم برای پرداخت عوارض بزرگراهی و طرح ترافیک را در کیف پول خود فراهم کرده است.
عوارض بزرگراهی و طرح ترافیک را بی دردسر با آپ بدهید

 

به گزارش خبرایران، با برداشت مستقیم،‌ طبق قراردادی که کاربر تعیین می‌کند، اعتبار کیف پول او با رسیدن به حداقل مشخص‌شده، به صورت خودکار و با برداشت از حساب بانکی‌اش شارژ می‌شود.

با قابلیت برداشت مستقیم، کاربر می‌تواند پرداخت‌های روزمره‌ و تکرارشونده‌ خود را یک‌بار با یک قرارداد امن و در یک کانال امن تعریف کند و از آن پس، این پرداخت‌ها به صورت خودکار مطابق با آنچه او تعیین کرده انجام خواهند شد.

به این صورت کاربر دیگر دغدغه انجام پرداخت‌های روزمره‌اش را ندارد و مجبور نیست که هربار عملیات پرداخت و وارد کردن اطلاعات کارت و… را طی کند.

بطور مثال کاربران امکان فعال‌سازی پرداخت خودکار عوارض آزادراهی و طرح ترافیک با استفاده از آپ را خواهند داشت. پس از فعال‌سازی این قابلیت و ثبت پلاک خودروی مورد نظر، هر بار که پلاک مورد نظر مشمول پرداخت هزینه عوارض جاده‌ای یا طرح ترافیک شد،‌ این پرداخت به صورت خودکار انجام می‌شود و کاربر نیاز ندارد به صورت مداوم پرداختی‌های لازم را چک کند تا مشمول جریمه دیرکرد نشود.

همچنین در استفاده از همه سرویس‌های سفر (قطار، اتوبوس، پرواز داخلی، پرواز خارجی، هتل و اقامتگاه اقتصادی)، همه سرویس‌های پرداخت قبض، خرید شارژ، خرید اینترنت، همه سرویس‌های بیمه، سرویس پرداخت خرد و تله پرداز و به طور کلی همه سرویس‌هایی که امکان پرداخت هزینه‌شان با استفاده از اعتبار کیف پول آپ وجود دارد، می‌توان این قابلیت را فعال کرد.

براساس این گزارش کاربر آپ می‌تواند شارژ خودکار کیف پول خود را فعال کند تا هر بار که موجودی کیف پولش از مبلغ تعیین‌شده‌ او کمتر بود، کیف پول به صورت خودکار شارژ شود.

برای استفاده از قابلیت پرداخت خودکار، کاربر باید به بخش کیف پول آپ و سپس بخش تنظیمات مراجعه کند. با انتخاب گزینه «شارژ خودکار کیف پول» و سپس گزینه «ایجاد قرارداد»، کاربر به صفحه بانک خود منتقل می شود.

در مرحله تنظیم قرارداد مشتری، به صورت آنلاین احراز هویت می‌شود و طی قراردادی که با بانک خود می‌بندد، سقف برداشت، تعداد حداکثر دفعات برداشت در یک روز و طول دوره قرارداد را تعیین می‌کند.

گفتنی است، برداشت مستقیم آپ در حال حاضر برای دارندگان کارت‌های بانک سامان، سرمایه، اقتصاد نوین، ایران زمین، شهر، پست بانک، انصار، دی و ‌مهر ایران قابل فعال‌سازی است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب