امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42454 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رنگ آمیزی المان های شهری و حذف زوائد فیزیکی در محورهای منتهی به مدارس منطقه 19

خبرایران : منظر و فضای سبز شهری بویژه نماها و دیوارهای مدارس منطقه 19 و محوطه اطراف آن همزمان با طرح استقبال از مهر پاکسازی و رنگ‌آمیزی شدند.
رنگ آمیزی المان های شهری و حذف زوائد فیزیکی در محورهای منتهی به مدارس منطقه 19
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهردری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر افزود: هدف از اجرای این طرح ارتقای روحیه دانش آموزان و فراهم سازی بستری مناسب در راستای شادابی و نشاط در مدارس است.
وی ادامه داد: در همین راستا اداره زیبا سازی این حوزه در طرح استقبال از سال تحصیلی 98 اقدام به حذف زوائد فیزیکی فضای داخلی از 35 مدرسه، همکاری در ترمیم و مرمت تجهیزات ورزشی 6 مدرسه و همکاری در رنگ آمیزی درب ها،  تابلوهای سردرب و المان های داخل حیاط مدارس به مساحت400 مترمربع کرده است.
رباطی با تأکید بر رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر با اولویت پیرامون مراکز آموزشی خاطر نشان کرد : در این خصوص پاکسازی دیوار مدارس و محورهای منتهی به آنها با مواد ترکیبی رنگ ها به مساحت 10 هزارمترمربع، رنگ آمیزی مبلمان و المان های شهری درمحورهای منتهی به مدارس به مساحت هزار و450 متر مربع، حذف زوائد فیزیکی معابر و جداره های شهری در محورهای منتهی به 40 مدرسه انجام شد.
 ضمن اینکه در راستای تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان نواقص پل های عابر پیاده معمولی و مکانیزه در محورهای منتهی به 16 مدرسه مرتفع شد.
این مسئول درپایان از شهروندان به خصوص دانش آموزان درخواست که در حفظ و نگهداری دیوارهای رنگ آمیزی شده، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه  را یاری کنند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب