امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 425 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در رشته هاي عكاسي و پوستر؛

هيات انتخاب و داوران ايرانی جشنواره فجرجشنواه تجسمي فجرمعرفی شدند

خبر ایران : هيات انتخاب و داوران ايراني رشته هاي عكاسي و پوستر ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر معرفي شدند.
هيات انتخاب و داوران ايرانی جشنواره فجرجشنواه تجسمي فجرمعرفی شدند

به گزارش خبر ایران به نقل از روابط عمومي ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر، هيات انتخاب و داوران ايراني رشته هاي عكاسي و پوستر ششمين جشنواره تجسمي فجر معرفي شدند و دو داور خارجي براي هيات داوري نهايي عكاسي و پوستر نيز به  زودي مشخص مي شوند.

سيف الله صمديان، محسن راستاني و عباس كوثري انتخاب آثار رشته عكاسي را انجام مي دهند كه در گرايش مستند و با موضوع "اميد و شادي هاي زندگي"  برگزار مي شود و داوري نهايي آثار توسط اين هنرمندان و دو داور خارجي انجام خواهد شد.

انتخاب آثار رشته پوستر با موضوع "انرژي" را مهدي سعيدي، محمدرضا دوست محمدي و سيد حسن موسي زاده بر عهده دارند و داوري نهايي آثار اين رشته نيز توسط اين سه هنرمند و دو داور خارجي انجام مي شود.

ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر در رشته هاي نقاشي، با موضوع انسان معاصر، خوشنويسي در سه گرايش نستعليق، شكسته نستعليق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد نگارگري در سه گرايش نقاشي ايراني با موضوع شعاير ايراني-اسلامي و تذهيب و گل ومرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازي با موضوع راه بي انتها و سراميك هنري با موضوع آزاد در بخش ملي برگزار مي شود.

بخش بين الملل ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي دررشته هاي كاريكاتور در دو گرايش كارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سياستمداران مطرح جهان، عكاسي در گرايش مستند با موضوع اميد و شادي هاي زندگي، پوستر با موضوع انرژي و تصوير سازي با موضوع خانواده برگزار مي شود.

فيلم هاي مستند هنرهاي تجسمي بخش ديگر ششمين جشنواره تجسمي فجر است و مستندسازان تا 11 دي ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال كنند.

هنرمندان براي شركت در بخش ملي  و بین الملل ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي مي توانند تا هفتم دي ماه در سايت جشنواره به نشاني   www.ivafestival.irثبت نام كنند و آثارشان را ارسال كنند.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب