امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42509 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کارگاه آموزشی-توجیهی کاربری «خودروهای جدید سامانه137» در نواحی سه گانه منطقه21 برگزار شد

خبرایران: ناظر عالی و مسئول سامانه مدیریت شهری137منطقه21 از برگزاری کارگاه آموزشی-توجیهی نحوه کاربری"خودروهای جدید سامانه137"ویژه رانندگان خودروهای سامانه137و عوامل اجرایی نواحی سه گانه منطقه21 در محل کارگاه اجرایی ناحیه دو این منطقه خبر داد.
کارگاه آموزشی-توجیهی کاربری «خودروهای جدید سامانه137» در نواحی سه گانه منطقه21 برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، روح ا... عسگری ناظر عالی و مسئول سامانه مدیریت شهری این منطقه با بیان خبر فوق گفت: کارگاه آموزشی-توجیهی نحوه کاربری ناوگان جدید خودروهای سامانه۱۳۷ نواحی سه گانه منطقه21 با حضور رانندگان خودروهای سامانه137 و عوامل اجرایی نواحی سه گانه این منطقه در محل کارگاه اجرایی ناحیه دو برپا شد.

 وی در ادامه افزود: در این کارگاه آموزشی-توجیهی، موضوعاتی از قبیل "آموزش نحوه چیدمان تجهیزات و مصالح مصرفی فوریتی"، "نگهداشت بهینه خودرو" و "رعایت نکات ایمنی کار با خودرو" به کارآموزان آموزش داده شد.

عسگری در خاتمه یادآور شد: در کارگاه مذکور، ضمن آموزش نحوه کاربری خودروهای جدید سامانه 137نواحی سه گانه منطقه21، به تشریح الزامات ایمنی و اصول چیدمان تجهیزات و مصالح فوریتی کابین عقب خودروها مطابق استاندارد اعلام شده پرداخته شد و در پایان آموزش نیز کاربران به صورت عملی، با نحوه کاربری مناسب خودروها آشنا شدند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب