امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4252 تاریخ انتشار: شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در وین، تا 24 تیر ادامه می یابد؛

آغاز مذاکرات ایران و ۱+۵، یازدهم تیر

سفیر روسیه در سازمان ملل متحد گفت: دور بعدی مذاکرات ایران و گروه ۱+۵، از ۲ تا ۱۵ ژوئیه ( ۱۱ تا ۲۴ تیر) برگزار می شود و دو طرف فعالیت بی واسطه روی متن توافق را آغاز کردند و در دور آینده مذاکره در وین ادامه می یابد.
آغاز مذاکرات ایران و ۱+۵، یازدهم تیر

 به گزارش خبرایران، ویتالی چورکین، سفیر روسیه در سازمان ملل متحد، در جلسه شورای امنیت این سازمان گفت: دور آینده مذاکرات ایران و گروه 1+5، – از 2 تا 15 ژوئیه – برگزار می شود.

خبرگزاری روس بیزنس کنسالتینگ، در این‌باره نوشت: پیش تر فقط تاریخ آغاز بحث تهران و گروه 1+5 بیان شده بود که در صورت موفقیت، این دور نهایی مذاکره خواهد بود. قرار است موافقتنامه فراگیری که باید ماهیت استثنائا مسالمت آمیز برنامه اتمی ایران را تضمین کند، تا 20 ژوئیه امضا شود.

چورکین افزود: دور قبلی مذاکرات که 20 ژوئن به پایان رسید، «مفید بوده و احوال مشترک برای ادامه تعامل سازنده و بحث مفصل را تائید کرد».

وی گفت: دو طرف فعالیت بی واسطه روی متن توافق آینده را آغاز کردند که در دور آینده مذاکره در روزهای 2 تا 15 ژوئیه در وین ادامه می یابد.

نماینده دائم روسیه افزود: روسیه هر کاری را که به آن بستگی داشته باشد، «برای رفع نهایی و فراگیر امور مربوط به برنامه هسته‌ای ایران و رفع مجازات‌های تهران» انجام می‌ دهد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب