امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42536 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور رئیس سازمان جهانی بهداشت؛

همایش پویش همگانی سلامت در تهران برگزار می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به برگزاری اجلاس وزرای بهداشت کشورهای مدیترانه شرقی در تهران، از برگزاری همایش پویش همگانی سلامت در این دانشگاه خبر داد.
همایش پویش همگانی سلامت در تهران برگزار می شود

به گزارش خبرایران، جلیل کوهپایه زاده اظهارداشت: در این راستا، با همکاری مدیر کل امور بین الملل وزارت بهداشت و دبیر شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی، در نظر داریم برنامه ویژه ای را در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار کنیم.

وی افزود: در این مراسم، وزیر بهداشت، میزبان دکتر «تدروس» رئیس سازمان جهانی بهداشت، وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، شهردار تهران و نمایندگان دیگر سازمان ها از سراسر کشور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از مراسم استقبال از دکتر تدروس و هیئت همراه در روز دوشنبه ۲۲ مهر خبر داد و افزود: در ابتدای برنامه، مراسم ادای احترام به شهدای گمنام این دانشگاه انجام می شود.

کوهپایه زاده تصریح کرد: این مراسم با هدف بازدید اولیه و افتتاح رسمی مرکز شتاب دهنده دانشگاه علوم پزشکی ایران که به عنوان اولین مرکز دانشگاهی در زمینه سلامت الکترونیک است، ادامه می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطر نشان کرد: برنامه با سخنرانی وزیر بهداشت، رئیس سازمان جهانی بهداشت، رئیس منطقه امرو، شهردار تهران و ...، در مرکز همایش های رازی ادامه دارد.

کوهپایه زاده اعلام کرد: اهدای دکترای افتخاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی ایران به دکتر تدروس و تجلیل از افراد نمونه که اقدامات خوبی درحوزه بهداشت و سلامت انجام دادند از دیگر بخشهای این همایش است.

به گفته وی، اقدامات موثر در زمینه ریشه کنی سرخک، مدیریت بیماری های واگیر، بسیج ملی کنترل فشارخون و مدیریت زمان سیل از شاخص های تقدیر از فعالان حوزه سلامت است.

کوهپایه زاده با اشاره به اینکه در این همایش بین بخشی، مدعوین از بخش های مختلف، مراکز همکار سازمان جهانی بهداشت و نهادهای دست اندرکار نظام سلامت حضور دارند، افزود: امیدوارم اساتید، دانشجویان و کارکنان نظام سلامت در این همایش حضور فعال داشته باشند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب