امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4255 تاریخ انتشار: شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در مراسمی با حضور خبرنگاران؛

گوشی هواوی اسند P7 برای ورود به بازار ایران رونمایی شد

رضا آقایی نیا مدیرفروش هواوی در ایران از ورود مادیران به عنوان توزیع کننده کالاهای آی تی هواوی به بازار خبر داد و گفت: به زودی تجهیزات شبکه هواوی نظیر مودم ADSL و ترمینالهای باندپهن همراه هواوی توسط مادیران به بازار ایران عرضه خواهد شد.
گوشی هواوی اسند P7 برای ورود به بازار ایران رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرایران، صبح امروز در مراسمی که با  مسئولین شرکت هواوی  و اصحاب رسانه در هتل اسپیناس تهران برگزار گردید، از گوشی P7 هواوی در ایران رونمایی و در این مراسم «رضا آقایی نیا» مدیرفروش هواوی در ایران،از ورود مادیران به عنوان توزیع کننده کالاهای آی تی هواوی به بازار خبر داد و اظهارداشت:  به زودی تجهیزات شبکه هواوی نظیر مودم ADSL و ترمینالهای باندپهن همراه هواوی توسط مادیران به بازار ایران عرضه خواهد شد.

وی افزود: تلفن هوشمند Huawei Ascend P7 با ایجاد استحکام و مقاومت در برابر استفاده هر روزه از آن با پوشش های جلو و عقب از جنس Corning Gorilla Glass 3 مزیتی را فراهم می کند. این گوشی با یک طراحی براق و پیچیده متالیک که با یک رویه عقب هفت لایه همراه با یک طراحی ریز الگوی «Spin Effect (اثر پیچش)» ظریف ایجاد شده است، در بین سایر گوشی ها می درخشد.

مدیرفروش هواوی در ایران  ادامه داد: تلفن هوشمند Ascend P7 برای ایجاد کردن وضوح بصری بالا هنگام دیدن محتوی چند رسانه ای دارای یک صفحه نمایش لمسی Full HD 5 inch با رزلوشن 1920x1080 پیکسل، 445 PPI و نسبت ابعاد 16 به 9 است. به منظور تامین سلیقه های مختلف، Ascend P7 در رنگ های مد روز مختلفی عرضه می شود، از جمله سیاه، سفید، و صورتی.

آقایی نیا ابرازداشت: تلفن هوشمند Huawei Ascend P7 با نسل چهارم سنسور تصویر BSI شرکت سونی، پردازشگرImage Signal Processor (ISP) (پردازشگر سیگنال تصویر)، نرم افزار IMAGESmart 2.0 و دیافراگم f/2.0 در دوربین پشتی 13 مگا پیکسل خود که مجهز به یک لنز غیر کروی 5P است برای گرفتن عکس های شارپ و غنی در شب یا در فضاهای سرپوشیده، در شرایط نور کم مزیتی را برای کاربران ایجاد می کند و برای به تصویر کشیدن لحظات فرار قبل از این که از دست بروند، ویژگی Ultra Snapshot تلفن هوشمند Huawei Ascend P7 این امکان را برای کاربران فراهم می کند پس از دبل کلیک کردن دکمه کم کردن صدا در حالت قفل بودن صفحه نمایش، به جای اینکه زمان را صرف باز کردن قفل صفحه نمایش کنند، به راحتی دوربین را ظرف 1.2 ثانیه آماده گرفتن عکس کنند.

وی یاداورشد: تلفن هوشمند Huawei Ascend P7 برای آن دسته از افرادی که به دنبال اتصال سریع تر و مداوم هستند امکان دیدن نامحدود رسانه ها را با سرعت فوق العاده بالای 4g LTE/4G و طراحی آنتن دوبل اختصاصی شرکت هوآوی برای تقویت دریافت سیگنال فراهم می کند. تلفن هوشمند Ascend P7 همچنین از فن آوری تعویض هوشمند شبکه استفاده می کند که اتصال را حتی در طول دریافت سیگنال ضعیف تثبیت می کند تا تخلیه باطری را به حداقل برساند و کاربران می توانند با استفاده از باطری لیتیوم پلیمر 2500 mAh بسیار با دوام و فن آوری اختصاصی ذخیره انرژی باطری بکار رفته در این تلفن هوشمند از دیدن رسانه ها و به اشتراک گذاشتن پیوسته اطلاعات به مدت طولانی لذت ببرند. علاوه بر این، ویژگی مدیریت کاهش مصرف انرژی این امکان را برای کاربران فراهم می کند از طریق خاموش کردن تمام نرم افزارهایی که در پس زمینه فعال و در حال مصرف انرژی غیر ضروری هستند انرژی باطری را ذخیره کنند.

آقایی نیا تصریح کرد: حالت Super Power-Saving ( حالت ذخیره انرژی مضاعف ) این امکان را برای تلفن هوشمند Ascend P7 فراهم می کند هنگامی که با کمتر از 10 درصد کل (انرژی ) باطری کار می کند مناسب ترین حالت استفاده از قدرت و انرژی را اتخاذ کند. هنگامی که این حالت فعال شود، صفحه نمایش تلفن خاموش می شود و تنها کارکردهای اصلی فعال باقی می مانند، از جمله تماس های صوتی و پیج تماس. از سوی دیگر این حالت 10 درصد باقی مانده قدرت باطری را تداوم می دهد تا در حالت استندبای (انتظار) به مدت 24 ساعت دوام بیاورد.

وی ادامه داد: طبق اعلام پارس مایکروتل، نمایندگی رسمی، هواوی در 6 ماه گذشته 1.5 میلیون گوشی در بازار ایران فروخته است و این شرکت، 5 درصد از بازار گوشی موبایل جهان را پس از شرکت‌های سامسونگ، اپل و اندکی بیشتر از ال‌جی در اختیار دارد و سهم این شرکت در بازار گوشی موبایل ایران در نیمه اول سال گذشته 3.5 تا 4 بود که در مدت یک سال به 19 تا 22 درصد افزایش یافته و سال پیش از آن هم سهم این برند چینی در بازار ایران صفر بوده است. بخش اعظم رشد سهم این برند چینی در بازار ناشی از اختلاف قیمت چشمگیر آن با برندهای آمریکایی، کره‌ای و تایوانی است.

مدیر فروش هواوی در ایران، مدل دو سیم کارت پرچمدار هواوی در حال حاضر تنها در چین عرضه شده و فعلا برنامه ای برای عرضه این مدل در بازار ایران وجود ندارد و به زودی تجهیزات شبکه هواوی نظیر مودم ADSL و ترمینالهای باندپهن همراه هواوی توسط مادیران به بازار ایران عرضه خواهد شد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب