امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4259 تاریخ انتشار: شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون وزیرصنعت،معدن وتجارت ؛

شناسایی مشکلات و رفع دغدغه های صنعتگران هدف اصلی سفرهای استانی است

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران یکی از برنامه های این سازمان را حمایت حداکثری از سرمایه گذاران و صنعتگران مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی اعلام کرد.
شناسایی مشکلات و رفع دغدغه های صنعتگران هدف اصلی سفرهای استانی است

 به گزارش خبرایران از سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران؛  در نشست مشترک سید محمد علی سید ابریشمی ، مديرعامل سازمان باصنعتگران شهرستان زرندیه استان مرکزی که در شهرک صنعتی زاویه برگزار شد موارد و مشکلات تولیدکنندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم ارائه شد.

وي گفت:  هدف از سفرهای استانی و جلسه با صنعتگران در شهرکهای صنعتی استانهای مختلف  شناسایی مشکلات و تلاش بمنظور رفع دغدغه های تولیدکنندگان است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در خصوص اختصاص بخشی از 8 درصد مالیات بر ارزش افزوده به شرکت های خدماتی گفت: با توجه به اینکه بخشی ازمالیات بر ارزش افزوده  پرداختی واحدهای تولیدی  به شهرداریها اختصاص می یابد و طبق ضوابط شهرداری ها ،شهرکهای صنعتی خارج از محدوده شهری و خارج از خدمات شهری قراردارند، هیچ گونه خدماتی به شهرکهای صنعتی ارائه نمی دهند.

وي افزود:  این موضوع مورد پيگيري قرار گرفته است و در قالب پیشنهاد به سازمان های مرتبط ارائه شده تا بخشی از این درآمدها به شرکتهای خدماتی مستقر در شهرکهای صنعتی اختصاص يابد.

گفتنی است: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه میرگلوبیات نماینده مردم شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی،کردی فرماندار شهرستان زرندیه و جمعی از مسئولان شهرستانی ضمن بازدید از دو شهرک زاویه و مامونیه از تعدادی واحد صنعتی نیز بازدید کردند.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب