امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4260 تاریخ انتشار: شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تخفيف تا 99درصدي در تعرفه مکالمات سيم‌کارت‌هاي ايرانسل

ايرانسل از عرضه تخفيف تا ۹۹ درصدي در تعرفه مکالمات مشترکين سيم کارت‌هاي خود در قالب سرويس جزيره هوشمند ايرانسل و به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
تخفيف تا 99درصدي در تعرفه مکالمات سيم‌کارت‌هاي ايرانسل

به گزارش خبرایران از روابط عمومی ایرانسل، تا پايان ماه مبارک رمضان، مشترکين اين اپراتور در سراسر کشور مي‌توانند با عضويت در خدمات جزيره هوشمند، تا ۹۹ درصد تخفيف در تعرفه مکالمات ايرانسلي خود، دريافت کنند.

براساس اين گزارش، مشترکين براي استفاده از اين تخفيف‌هاي هوشمند، لازم است با شماره‌گيري کددستوري #۱*۱۳۵*، به صورت رايگان به عضويت اين سرويس درآيند. محاسبه و اعمال تخفيف مکالمه در اين سرويس بر اساس ترافيک شبکه و به صورت هوشمند و در لحظه انجام مي‌شود و ميزان تخفيف در ساعات غيراوج مصرف و در مناطق داراي ترافيک کمتر شبکه، بيشتر از ساير مناطق و زمان‌ها خواهد بود.

در ابتداي تماس، ميزان تخفيف هوشمند، به صورت خودکار روي نمايشگر تلفن همراه مشترکين نشان داده مي‌شود. ضمن آنکه مشترکين مي‌توانند در هر لحظه با شماره‌گيري کددستوري #۰*۱۳۵*، از ميزان تخفيف در ساعت فعلي و ساعت آينده مطلع شوند.

همچنين در صورتي که سيستم پخش سلولي (Cell Broadcast) در منوي تنظيمات گوشي مشترک فعال شود، تخفيف طي ساعات و در مکان‌هاي مختلف به صورت خودکار روي نمايشگر گوشي نشان داده مي‌شود.

مشترکيني که از طرح هاي تعرفه رنگي ايرانسل استفاده مي کنند، پس از پايان مدت طرح تعرفه رنگي خود، مي‌توانيد عضو جزيره هوشمند ايرانسل شوند. ضمن آنکه در صورت عضويت در جزيره هوشمند ايرانسل امکان استفاده از اعتبار هديه و يا طرح‌هاي تخفيفي در تماس‌هاي ايرانسلي وجود ندارد. مشترکين مي‌توانند از اعتبار هديه شارژ شگفت انگيز براي ارسال پيامک، پيام چندرسانه‌اي و يا خدمات اينترنت همراه استفاده کنند.

مشترکين در هر لحظه مي‌توانند براي لغو عضويت در جزيره هوشمند ايرانسل، کددستوري #9*135* را شماره‌گيري کنند.

اطلاعات بيشتر در خصوص خدمات جزيره هوشمند، از طريق وبسايت رسمي ايرانسل به نشاني قابل مشاهده است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب