امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42778 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پاکسان در بین برترین‎‌های اقتصاد ایران در جنگ اقتصادی درخشید

خبرایران : شرکت پاکسان در بیست و چهارمین دوره جشنواره انتخاب شرکت‌های برتر کشور (IMI۱۰۰) حائز کسب رتبه شد.
پاکسان در بین برترین‎‌های اقتصاد ایران در جنگ اقتصادی درخشید

 همایش بیست و چهارمین سال رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران با حضور مسئولین و مدیران ارشد شرکت‌های برتر کشور در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
بنا بر این گزارش، برخی از شاخص‌های رتبه بندی شامل شاخص‌های فروش، اندازه و رشد شرکت، سودآوری و عملکرد، بهره وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و شاخص‌های بازار هستند.
حسن بقائی مدیرعامل پاکسان با اعلام این خبر گفت: شرکت پاکسان با توجه به برنامه‌ها و تدوین سیاست‌های راهبردی خود موفق شده در گروه تولیدکنندگان مواد شوینده و بهداشتی جزء شرکت‌های برتر کشور قرار بگیرد.
وی با اشاره به توان فنی و خود اتکایی مدیران و پرسنل این مجموعه یادآورشد: این موفقیت نیز نتیجه عزم و اراده و توان بالای فنی همه مدیران و پرسنل این مجموعه است و خوشحالیم که توانستیم گام به گام در مسیر توسعه شرکت و بهبود وضعیت پیش برویم و در بین شرکت‌های برتر ایران قرار بگیریم.
بقائی با تشریح وضعیت تولید و فروش محصولات این مجموعه افزود: برای کسب موفقیت مولفه‌های فراوانی لازم است که تداوم تولید، اشتغال و فروش محصولات بخشی از این مولفه هاست که ما با تمرکز بر روی آن توانستیم توسعه پایدار را در پاکسان رقم بزنیم و آن را در مسیر تعالی قرار دهیم.
مدیرعامل پاکسان در ادامه ضمن اشاره به آنچه که پاکسان را در ردیف شرکت‌های برتر ایران جای داده است خاطرنشان‌کرد: تمامی افتخارات کسب شده در این مجموعه متعلق به تمامی پرسنل این مجموعه است و این تقدیر وظیفه ما را در قبال شهروندان، سهامداران و دوستداران پاکسان و محصولاتش دشوارتر نمود چرا که برای تکرار شدن چنین موفقیت‌هایی باید بیش از همیشه تلاش کنیم.
به گزارش پاکسان نیوز، سازمان‌مدیریت‌صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را هر ساله انجام داده است. این رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایـــه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب