امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42787 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری دومین همایش منطقه‌ای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق

خبرایران: دومین همایش منطقه‌ای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق 6 تا 8 آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
برگزاری دومین همایش منطقه‌ای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق

دومین همایش منطقه‌ای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق 6 تا 8 آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
پس از برگزاری موفق اولین دوره همایش منطقه‌ای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق در تاریخ  26 و 27 آذرماه  1396 که به همت دفتر منطقه‌ای شمال شرق مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی و حضور سازمان آتش‌نشانی مشهد و همچنین همیاری دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری‌های مشهد برگزار شد، دومین دوره این همایش با رویکرد ساختمان‌های بلندمرتبه در دستور کار برگزاری قرار گرفت.
در همین رابطه و به منظور بهره‌گیری از حداکثر فضای نمایشگاهی و ارائه توانمندی‌های این حوزه از شرکت‌های دانش‌بنیان و دارای مدرک گواهینامه فنی، مقرر شده است دومین همایش منطقه‌ای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در روزهای 6 و7 و 8 آذرماه برگزار شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب