امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42789 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رییس پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران:

امضاء تفاهم نامه با دانشگاه تهران برای بازسازی ضلع غربی میدان حسن‌آباد

دکتر شاهین حیدری گفت: با مالک ‌وارد مذاکره شدیم‌ تا کار را با طرح‌های دانشگاه تهران، نظارت شهرداری تهران و سرمایه گذاری که مالک انجام می‌دهد به شکل مطلوب به سرانجام برسانیم.
امضاء تفاهم نامه با دانشگاه تهران برای بازسازی ضلع غربی میدان حسن‌آباد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر شاهین حیدری مجری پروژه حسن آباد از سوی دانشگاه تهران با اشاره به امضا تفاهم نامه در راستای مرمت میدان حسن‌آباد گفت: بعد از اینکه آتش سوزی در این میدان رخ داد شهرداری تهران به همراه سازمان میراث فرهنگی برای حل موضوع با دانشگاه تهران وارد مذاکره شد.
وی افزود: قرار است میدان حسن‌آباد به شکل مطلوب گذشته بازسازی و زنده‌سازی شود.
دکتر حیدری با بیان اینکه به جهت نقش تخصصی و اجتماعی دانشگاه تهران با این دانشگاه وارد کار شدیم، تصریح کرد: اقدامات اولیه صورت گرفته و آوار برداری‌ها نیز انجام شده است.
وی ادامه داد: با مالک ‌وارد مذاکره شدیم‌ تا کار را با طرح‌های دانشگاه تهران، نظارت شهرداری تهران و سرمایه گذاری که مالک انجام می‌دهد به شکل مطلوب به سرانجام برسانیم.
دکتر حیدری یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه امضا شده قرار است با دقت کافی نظارت و طراحی ضلع شمال غربی انجام  شود. به نظر می‌رسد برای اولین بار در این سطح یک بنای بسیار باارزش و تاثیرگذار مرمت و بازسازی شود.
وی با بیان اینکه کارها آغاز شده است، گفت: این کار در دو بخش مرمت و ایجاد تغییرات سنگین در ساختمان‌های پشت این میدان است.تلاش داریم با یک فاصله محدود اما معقول طرح بازسازی به سرانجام برسد.به نظر می‌رسد این بازسازی یک ساله به پایان برسد.
 
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب