امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42793 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تمدید مهلت ارسال اثر به پنجمین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران

خبرایران: با توجه به استقبال هنرمندان از پنجمین دوسالانه دیوارنگاری شهری تهران مهلت ارسال آثار به این دوسالانه تمدید شد تا هنرمندان فرصت بیشتری برای حضور در آن داشته باشند.
تمدید مهلت ارسال اثر به پنجمین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران، این سازمان در راستای اهداف و مأموریت‌های خود و به منظور رشد، توسعه و گسترش هنر شهری و فراهم آوردن فرصت‌های خلق آثار هنری، ایجاد رقابت سالم بین هنرمندان، تعامل، هم فکری، تبادل تجربیات و ارائه آخرین دستاوردهای هنری در حوزه دیوارنگاری، پنجمین دوسالانه دیوارنگاری شهری تهران را برگزار می‌کند.
با هدف امکان ایجاد فرصت بیشتر برای حضور حداکثری و استقبال هنرمندان و ارتقاء سطح کیفی آثار پنجمین دوسالانه دیوارنگاری شهری تهران، مهلت تحویل آثار این رویداد تا ساعت 19 شنبه یازدهم آبان ماه تمدید شد.
این دوسالانه قرار است با اهداف دست یابی به ایده‌های خلاق و نوآوری در دیوارنگاری شهری، تداوم رویکردهای فرهنگی، ملی و آیینی در قالب ایده‌های نو، حمایت و هدایت راهبردی برای دست یافتن به بیانی ممتاز در زمینه دیوارنگاری شهری و بازیابی هویت فرهنگی و روایت‌های محله ای در مناطق شهری تهران برگزار شود.
لازم به یادآوری است ثبت نام و ارسال آثار صرفا از طریق سایت www.muralpainting.zibasazi.ir انجام می‌شود و پس از پایان زمان اعلام شده هیچ گونه آثاری برای شرکت در این دوسالانه پذیرفته نخواهد شد.
با توجه به ترافیک ثبت‌نام در روزهای پایانی پیشنهاد می‌شود هنرمندان فرایند ثبت‌نام را به ساعات آخر موکول نکنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب