امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42826 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام بانک آینده به مناسبت آغاز سال تحصیلی ٩٩-۱۳۹۸ در مدارس امید آینده

خبرایران: بانک آینده با انتشار پیامی، آغاز سال تحصیلی ٩٩-۱۳۹۸ را به مدیران، معلمان و دانش آموزان مدارس امید آینده در سراسر کشور تبریک گفت.
پیام بانک آینده به مناسبت آغاز سال تحصیلی ٩٩-۱۳۹۸ در مدارس امید آینده
بانک آینده با انتشار پیامی، آغاز سال تحصیلی ٩٩-۱۳۹۸ را به مدیران، معلمان و دانش آموزان مدارس امید آینده در سراسر کشور تبریک گفت.
 
متن کامل پیام بانک آينده به مناسبت آغاز سال تحصیلی در مدارس امید آينده به این شرح است: 
سپاس و ستایش، شایسته پروردگاري است که به انسان اندیشيدن آموخت و روح و جانش را به نور دانش، اميد روشن کرد.
هر سال ماه مهر و همزماني آن با آغاز سال تحصيلي، پيام مهرباني، دوستي، اميد و حرکت به سوي آینده و بازخواني دوباره آینده واحد را براي همه ما که عاشق سرزمين عزیزمان ایران هستيم، به ارمغان مي آورد؛ ماه مهر نماد رویش و پویایي و آغاز فصلي تازه در زندگي نسل نوجوان و جوان ایران اسلامي است.
تعليم و تربيت کودکان و نوجوانان از دیرباز در فرهنگ غني دیني و ملي ما همواره از والاترین ارزش ها بوده و در جهان امروز نيز عامل مولد و مقوم سرمایه هاي ارزشمند انساني و محور توسعه پایدار است و بدون تردید نقشي شگرف در رشد و پيشرفت همه جانبه جامعه دارد.
آینده کشور مرهون تلاش هاي دیروز و امروز همه مدیران، معلمان در عرصه آموزش و پرورش و همراهي اولياء و مربيان دلسوز است که بنيان تحقق آرزوها و اميدهاي فرزندان این مرز و بوم و دانش آموزان عزیز را فراهم مي کنند.
 
مدارس اميد آینده، خانه فرزندان آینده ساز کشور است
مدارس اميد آینده، خانه فرزندان آینده ساز کشور است؛ خانه اي که با اميد به آینده روشن براي فرزندان عزیزمان بنا نهاده شده است، خانه اي که براي دستيابي به پيشرفت و توسعه و ارتقاء فرهنگ، علاوه بر آموزش علم، دانش و آگاهي، دین‌مداري و اخلاق، مهارت هاي زندگي در آینده، در آن تدریس و تمرین مي شود.
«زنگ اميد آینده»، شروع حرکت به سوي «زندگي آینده» است؛ طنين صداي اميدوارانه اي براي آغاز سفر به سوي برتري و بالندگي پایدار است، تا از همين امروز براي ورود به عرصه فعاليت، کار و تلاش در جامعه، آماده باشيم.
ما در بانك آینده تلاش مي کنيم در پرتو حمایت و مشارکت هاي مادي و معنوي در الگوسازي نهاد مدرسه، فضایي با طراوات، شاد و پر اميد را براي دانش آموزان فراهم کنيم؛ معلمان فرهيخته و مدیران دلسوز را که سرمایه هاي بي بدیل نظام آموزشي کشور هستند را ارج نهاده و قدردان تلاش هاي مشفقانه ایشان در تربيت نسلي متعهد به ارزش‌هاي دیني و ملي، صبور در گفت وگو و تفاهم، سرزنده و بانشاط براي ساخت آینده باشيم.
ما از تمام دانش آموزان و فرزندان عزیزمان در مدارس آینده مي خواهيم که قدردان فرصت‌ها بوده و در کمال ادب و احترام، خوشه چين دانش و علم معلمان خوب خود باشند و از پدران و مادران گرامي نيز انتظار داریم همچون گذشته با مشارکت فکري در امور این مدارس یار و یاور معلمان و مربيان فرزندان خود باشند.
 
آینده از مدرسه آغاز مي شود
ما باور داریم و معتقدیم آینده از مدرسه آغاز مي شود، آینده در مدرسه بنيانگذاري و پي‌ریزي مي شود، آینده در دستان دانش آموزاني است که با چشماني پر فروغ، دلي شادمان و لباني خندان، روز اول مهر را در کنار همکلاس هاي خود جشن مي گيرند.
امسال همزمان با آغاز هفتمين سال فعاليت بانك آینده، دومين سالگرد تاسيس «مدارس اميد آینده» را هم جشن گرفتيم؛ و با نواختن همزمان «زنگ اميد آینده» در مدارس اميد آینده در سراسر کشور، همصدا و هماهنگ تکرار مي کنيم: « آینده روشن است.»
با آروزی موفقیت و بهروزی برای همه مدیران، معلمان و دانش آموزان اول مهر ۱۳۹۸
بانک آینده
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب