امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42847 تاریخ انتشار: شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۴:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بانک‌های سپه و کارآفرین؛ حامی ویژه جشنواره چهره‌های ماندگار

خبرایران: بانک‌های سپه و کارآفرین، حامی ویژه جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر در صنعت، بانکداری، فناوری و پرداخت شدند.
بانک‌های سپه و کارآفرین؛ حامی ویژه جشنواره چهره‌های ماندگار
به گزارش خبرایران از ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران، همزمان با مراسم افتتاحیه پنجمین دوره این نمایشگاه (ITE 2019)، از دو پیشکسوت بانکی، یک مدیر موثر در صنعت پرداخت و یک مدیر موثر در فناوری‌های مالی، در قالب جشنواره چهره‌های ماندگار تقدیر می‌شود.
 
هیات‌داوران این رویداد، تا کنون با تشکیل جلسه‌هایی، معیارهای انتخاب برگزیدگان و نامزدهای گزینش نهایی را مشخص کرده‌اند. به زودی چهار چهره ماندگار و مدیر موثر صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری‌های مالی برگزیده می‌شوند. اسامی آنها تا روز افتتاحیه نزد مرکز فابا و اعضای هیات داوران، محرمانه باقی می‌ماند.
 
دو بانک سپه و کارآفرین، حمایت ویژه از این رویداد را بر عهده گرفته‌اند. بانک سپه سال گذشته نیز اسپانسر جشنواره چهره‌های ماندگار بود.
 
این جشنواره از جمله رویدادهای ویژه نمایشگاه تراکنش ایران است. مرکز فابا، ITE 2019 را  28 تا 30 آبان سال جاری در نمایشگاه گفت‌وگوی شهرداری تهران، برگزار می‌کند. 
 
 
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب