امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42858 تاریخ انتشار: شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پرداخت خسارت ٤٠ ميليارد ريالي بيمه آسيا به يک واحد توليدي در مازندران

خبرایران: باحضور مديرعامل بيمه آسيا، خسارت ٤٠ ميليارد ريالي كارخانه توليد ابر و تشك شركت بهار خواب كاركيا در استان مازندران پرداخت شد.
پرداخت خسارت ٤٠ ميليارد ريالي بيمه آسيا به يک واحد توليدي در مازندران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با حضور در محل کارخانه بهار خواب كاركيا، چک ٤٠ میلیارد ریالی را به مدیر کارخانه تحویل داد.
این گزارش می افزاید: در پی اعلام خسارت از سوی شرکت بهارخواب، واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر ساری که طی حادثه ای دچار آتش سوزی شد، کارشناسان متخصص بیمه آسیا بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و به برآورد میزان خسارت پرداختند.
بنا بر این گزارش و با توجه به اهمیت موضوع و خط مشی بیمه آسیا در پرداخت خسارت کارخانجات تولیدی در کوتاه ترین زمان ممکن در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال "رونق تولید" بلافاصله پس از بررسي هاي كارشناسي، مبلغ 10 میلیارد ریال به عنوان علی الحساب به اين کارخانه پرداخت شد.
براساس اين گزارش، پس از بررسي هاي تكميلي و برآورد خسارت نهايي، امروز چك خسارت تحويل مدير كارخانه شد.
 گفتنی است در مراسم تحويل چك، معاون استانداري مازندران و رييس شوراي شهر ساري نيز حضور داشتند.
همچنين، معاون امور استان ها و شبكه فروش، معاون بیمه های اموال، مدیر بیمه های آتش سوزی، سرپرست منطقه شش و مدیر دفتر مدیرعامل، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب