امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42875 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۵:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مظلومی اعلام کرد؛

صورت‌های سود و زیان شعب استانی بیمه تعاون تعریف می‌شود

مدیرعامل بیمه تعاون گفت: بر اساس شاخص‌های جغرافیایی و رشته های بیمه‌ای به سمتی می‌رویم که به عنوان اولین شرکت بیمه‌ای برای استان‌ها در تمامی بخش‌ها صورت‌های سود و زیان تعریف کنیم.
صورت‌های سود و زیان شعب استانی بیمه تعاون تعریف می‌شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه تعاون، نشست مشترک مدیرعامل بیمه تعاون و مدیران ستادی با مدیران استانی شعب سراسرکشور در هتل المپیک تهران برگزار شد. در این نشست که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید جهت دستیابی به اهداف و استراتژی‌های سازمانی برگزار شد، یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون ضمن خوش آمد گویی به مدیران ستادی و استانی حاضر در نشست اظهار داشت: تمام اهداف و تبیین شده بیمه تعاون تنها با همکاری و مشارکت دلسوزانه همه ارکان شرکت نتیجه بخش خواهد بود.

وی گفت: شعب را در قالب یک سازمان مجزا ترسیم کرده و بر اساس شاخص‌های تعریف شده برای هر سازمانی صورت‌های مالی آن به تفکیک بررسی و نتایج بدست آمده بیانگر وضعیت عملکرد آن واحد خواهد بود. اعداد و ارقام در نهایت مشخص کننده میزان چگونگی فعالیت یک شعبه است.

مدیرعامل بیمه تعاون در ادامه تصریح کرد: بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است. این‌گونه که ایرادات و اشکالات موجود باید از سوی همه گفته شود تا تلاش‌ها برای رفع آنها انجام شود.

مظلومی افزود: همه واحدهای سازمانی مدیریت ریسک را امری بسیار مهم تلقی کنند. ریسک یعنی احتمال پیش آمد نامطلوب در آینده است. مدیران ریسک‌ها را شناسایی کرده و نسبت به مدیریت آن در تمام سطوح اهتمام ورزند.

وی با اشاره به وجود اصل swot در هر شاخه مدیریتی، از مدیران بیمه تعاون در بخش‌های ستادی و استانی خواست تمام فعالیت خود را بر اساس نقاط قوت و ضعف درون سازمان و فرصت‌ها و تهدیدهای برون سازمانی تدوین کرده و بر اساس آن هدف گذاری‌ها را جهت نیل به تعالی سازمانی پیش بگیرند.

مدیرعامل بیمه تعاون ادامه داد: هدف گذاری رشد در شعب تنها بر اساس ظرفیت آن استان در نظر گرفته شده است. اگر شعبه‌ای بزرگتر است، قطعا اهداف بزرگتری برای آن تعریف شده است. شعب تلاش کنند تا اهداف تعیین شده را با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود محقق کنند.

مظلومی ارزیابی از عملکرد شعب در رشته درمان را سود و زیانی تلقی کرده و نه پورتفوی محور و افزود: به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که رشته درمان بیمه تعاون با ارائه راهکارهای نوین به یک رشته سود ده تبدیل شود.

در ادامه این نشست مدیرامور شعب و استان‌ها و واحدهای فنی ستادی به بیان و تشریح عملکرد حوزه مدیریتی خود کرده و شعب را از آخرین دستورالعمل ها و اهداف مطلع ساختند.

در بخش پایانی این نشست، مدیران ستادی و استانی بیمه تعاون در قالب ۶ کارگروه تخصصی به بررسی فرایندها پرداخته، پیشنهادات را مطرح و پس از بحث و تبادل نظر و به اشتراک گذاری ایده ها نسبت به تصویب موارد مطرح شده اقدام کردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب