امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4293 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برنامه های سلامت محور شبکه تهران در ماه رمضان

برنامه های سلامت محور شبکه تهران ( سیب ، کلینیک تغذیه ، کلینیک پوست و مو) در ماه مبارک رمضان مسائل تغذیه ویژه این ماه را برای روزه داران تشریح و بررسی می کند.
برنامه های سلامت محور شبکه تهران در ماه رمضان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شبکه تهران،  محمد یادگاری مدیر گروه  دانش و اقتصاد شبکه تهران در این باره توضیح داد : برنامه سیب شبکه تهران قبل از ماه رمضان از ابتدای هفته روزهای شنبه تا چهارشنبه) به جزء دوشنبه ها) بصورت زنده بر روی آنتن می رفت اما در ماه مبارک رمضان به صورت تولیدی پخش می شود.

مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه تهران اضافه کرد: این برنامه مسائل بهداشتی و تغذیه ای ماه مبارک رمضان را از دیدگاه طب مدرن و سنتی بررسی می کند.

یادگاری ادامه داد: برنامه سیب در روز های شنبه و سه شنبه روزه دارای را از دیدگاه طب سنتی برای مخاطبان تشریح می کند و موضوعات آن دیدگاه طب سنتی درباره خوردن و آشامیدن در لحظات افطار و سحر ، روزه و سالمندانی و... با اجرای احمد نعیمی و مرتضی خوشکام است که در مدت زمان 30 دقیقه روی آنتن می رود.

مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه تهران توضیح داد: در برنامه سیب که روزهای شنبه و چهارشنبه پخش می شود، روزه دارای از دیدگاه طب مدرن بحث و بررسی خواهد شد. در این برنامه در هر قسمت سوالات شایع مخاطبان پیرامون روزه دارای و ناراحتی و بیماری های جسمی مطرح می شود . برای مثال روزه داری و ناراحتی های گوارشی ، روزه داری و بیماری کلیوی و....

یادگاری با اشاره به برنامه های  کلینیک تغذیه در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: برنامه کلینیک تغذیه با استفاده از کارشناسان مجرب تغذیه مسائل رژیم غذایی در افطار ، سحر و کنترل عطش در روزهای بلند تابستان و رفع آن با استفاده از گیاهان دارویی و... با اجرای علی پاکزاد روی آنتن می رود . همچنین در این برنامه از انیمیشن های زیبا و جذاب که بیانگر نکات بهداشتی و آموزشی به روزه داران است، استفاده می شود.

مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه تهران با اشاره به محور های برنامه کلینیک پوست و مو در ماه رمضان تاکید کرد: این برنامه نیز در ماه مبارک رمضان به موضوع سلامت پوست و مو با توجه به قرار گرفتن ماه رمضان و فصل تابستان می پردازد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب