امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4295 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون منابع انساني بانک ملی؛

بهبود امور رفاهي كاركنان از مهمترين اولويت‌هاي مديريت بانک است

همايش مسئولان دواير رفاه ادارات امورشعب با حضور محمد علي ايزدي معاون منابع انساني بانک و مسئولان اداره كل رفاه و درمان در تالار حافظ برگزار شد.
 بهبود امور رفاهي كاركنان از مهمترين اولويت‌هاي مديريت بانک است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد علي ايزدي در اين همايش طي سخناني با نقل حديثي از امام صادق (ع) امنيت، عدالت و رفاه را شرط توسعه و تعالي هر جامعه و سازمانی دانست و تاكيد كرد تأمين رفاه براي كاركنان شرط ارتقاء عملكردها، بهره‌وري و رضايت همكاران است.

وي با اشاره به تاكيدات مدير عامل بر لزوم فراهم كردن امكانات رفاهي مناسب‏؛ ايجاد محيط بانشاط و كاستن دغدغه‌هاي رفاهي، درماني و ورزشي كاركنان و افراد تحت تكفل را از مهمترين اولويت‌هاي بانك اعلام كرد و اهتمام همكاران ادارات رفاه جهت تحقق این اهداف را ضروري دانست.

 در ادامه اين همايش حسين دشتي رئيس اداره كل رفاه و درمان با تقدير از توجه ويژه مديريت بانك به امور رفاهي كاركنان، گزارشي در مورد اقدامات انجام شده در زمينه‌هاي مختلف و همچنين طرح‌هاي در دست اقدام ارائه كرد.

 گفتني است در همايش مذكور مسائل رفاهي، درماني، اجتماعي و ورزشي كاركنان در قالب چند پانل توسط مسئولان اين اداره كل مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب