امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42951 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۴:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور شرکت ها و برندهای مختلف تجاری ؛

نمایشگاه ایران ریتیل شو 2019 افتتاح شد

آئین افتتاحیه‌ نخستین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته با نام«ایران ریتیل شو»، روز پنج‌شنبه 9 آبان ماه ۱۳۹۸ با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی، مدیرعامل شرکت تجارت طلایی و اصحاب رسانه در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
نمایشگاه ایران ریتیل شو 2019 افتتاح شد

به گزارش خبرنگارخبرایران ،آئین گشایش نخستین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته با نام«ایران ریتیل شو 2019»، امروز پنج‌شنبه 9 آبان ماه 1398 با حضور «دکتر بهمن حسین زاده» مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی  ،«شاهرخ کشاورز» مدیرعامل شرکت تجارت طلایی  و اصحاب رسانه در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران» برگزار شد.

اولین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته با نام«ایران ریتیل شو 2019» نخستین تجربه جدی در این زمینه است و به همت شرکت تجارت طلایی نیک روش برگزار می‌شود. هدف از این نمایشگاه توسعه شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ایجاد تعامل و ارتباط گسترده با متخصصان جهانی این حوزه است. نباید فراموش کرد که خرده‌فروشی کار ساده‌ای نیست و باید بر اساس الگوهای بومی‌شده و به‌روزرسانی استانداردهای تعریف‌شده جهانی صورت گیرد.

انتقال تجربیات داخلی و بین‌المللی و همفکری پژوهشگران و دست‌اندرکاران صنعت مذکور و شرکت‌های فعال در این حوزه از جمله اهداف برگزاری است که اخبار رسمی نیز در راه رسیدن به این اهداف حامی شرکت‌های فعال خواهد بود و حمایت خبری، روابط عمومی خود را به شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه ارائه می‌کند.

بنابراین گزارش ؛ نخستین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته ایران ریتل شو ۲۰۱۹ از ۹ تا ۱۲ آبان ماه 1398 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

بزرگان صنعت خرده فروشی در
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب