امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43016 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

21 آبان‌ماه برگزار می‌شود؛

تجدید میثاق کتابداران با آرمان‌های امام‌ خمینی(ره) در هفته کتاب

خبرایران: معاون توسعه کتاب‌خانه‌ها و ترویج کتاب‌خوانی گفت: ادای احترام و تجدید میثاق کتابداران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه 21 آبان ماه سال جاری ساعت 9:30 صبح در حرم مطهر حضرت امام (ره) برگزار می‌شود.
تجدید میثاق کتابداران با آرمان‌های امام‌ خمینی(ره) در هفته کتاب

به گزارش خبرایران‌ به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای بیست‌و‌هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مهدی رمضانی با اشاره به ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در هفته کتاب گفت: هرسال همزمان با برگزاری هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و به منظور ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، دبیرکل نهاد، معاونان، مشاوران، مدیران، کارکنان و جمع کثیری از کتابداران کتاب‌خانه‌های عمومی در حرم مطهر حضرت امام خمینی‌(ره) حضور پیدا می‌کنند.

این مراسم سه‌شنبه (21 آبان‌ماه)  ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در حرم مطهر حضرت امام‌(ره) با حضور معاون فرهنگی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، دست‌اندرکاران برگزاری هفته کتاب، اهالی قلم، ناشران، کتاب‌فروشان و فعالان حوزه کتاب و نشر برگزار خواهد شد.

بیست‌و‌هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 23 تا 30 آبان‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب