امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43030 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همایش ایران کازمتیکا با مجوز سازمان غذا و دارو برگزار می شود

خبرایران: دومین همايش و نمايشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا دی‌ماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.
همایش ایران کازمتیکا با مجوز سازمان غذا و دارو برگزار می شود

به گزارش خبرایران از ستاد خبری دومین همايش و نمايشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا (فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته)، دکتر محمدرضا شانه‌‌ساز (رییس سازمان غذا و دارو) ریاست شورای سیاست‌گذاری این همایش و نمایشگاه را به عهده دارد. دکتر عبدالعظیم بهفر (مدیر کل اداره فراورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو) دبیرعلمی این همایش است که با مجوز سازمان غذا و دارو آغاز به کار خواهد کرد.

معرفی توانمندی‌های صنعت کشور در تولید محصولات آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی، بررسی مشکلات محصولات قاچاق در این حوزه، دستیابی به بازارهای جدید منطقه‌ای و حل مشکلات صادرات، تشویق و ترغیب مصرف‌کنندگان داخلی به انتخاب محصولات سالم و نحوه مصرف، برخی از اهداف و محورهای ایران‌کازمتیکای دوم هستند.

برگزاری کارگاه‌‌‌های آموزشی با حداکثر امتیاز بازآموزی یکی دیگر از ویژگی‌های دومین همايش و نمايشگاه بین‌المللی ایران‌كازمتيكا (فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی  و صنایع وابسته) است. انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی آرایشی و عطریات ایران از جمله حامان این همایش و نمایشگاه بین‌المللی هستند.

اولین دوره ایران‌کازمتیکا اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار شد و دومین دوره از ۳ تا ۵ دی‌ماه ۱۳۹۸ در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب