امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43109 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۶:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه۲۱ در جلسه مجازی نظارت دوره ای اعلام کرد؛

همجواری صنعت و سکونت به ایجاد فرصت های مطلوب منجر شده است

خبرایران : رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ درجلسه مجازی نظارت دوره ای گفت : همجواری صنعت و سکونت به ایجاد فرصت های مطلوب منجر شده است.
همجواری صنعت و سکونت به ایجاد فرصت های مطلوب منجر شده است

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار این منطقه در ابتدا ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: با درنظر گرفتن تمام دغدغه ها و مشکلات در حین تدوین گزارشات، می توان روند ارزیابی ها را هرچه بیشتر و بهتر به واقعیت نزدیک کرد.

وی ادامه داد: با عنایت به وجود نگاه نظارتی و حمایتی در مجموعه ستادی شهردار تهران، تمامی گزارش های منحصر به منطقه۲۱ اعم از نقاط مثبت و منفی را با آغوش باز می پذیریم.

شهردارمنطقه۲۱ افزود: توجه ویژه و اولویت قرار دادن تفاوت های ساختاری در هر منطقه خود مبین تدوین برنامه صحیح و در کنار آن عملکرد دقیق و کارشناسی و درنهایت رضایتمندی حداکثری شهروندان خواهد بود.

رجب زاده یادآور شد: منطقه۲۱ منطقه ای متفاوت و تولید_محور و محل استقرار بسیاری از کارخانجات مادر است که در دانش جغرافیای ژئوپلیتیک این ویژگی های منحصربفرد، به صورت توامان فرصت ها و تهدیداتی را دربردارد.

وی ادامه داد: به واسطه وجود صنایع، انبارها، کارخانجات و مراکز نظامی در محدوده شهری منطقه۲۱؛ و در مقابل جمعیت کمتر نسبت به مساحت به نوعی عدم توازن مشاهده می شود که برقراری تعادل بین این دو امر، گاهی دشوار به نظر می رسد.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: این منطقه دروازه ورودی شهر تهران از جهات جغرافیایی غرب و جنوب غرب می باشد، همچنین راه اتصال باغستان، شهریار، ملارد، شهرقدس و گرمدره از طریق شبکه عظیم بزرگراهی به پایتخت است و معبر مهمی در کلانشهر تهران به حساب می آید.

رجب زاده تصریح کرد: در ۶ماهه دوم سال گذشته، ۱۲۵۵ متر پیاده رو سازی و مناسب سازی داشتیم، ۲۵۰۰ متر مجموعا طول مسیرهای ویژه دوچرخه سواری است. در بحث آسفالت، بسیاری از معابر در فروردین امسال مورد بهسازی روکش مکانیزه آسفالت قرار گرفت.

وی افزود: منطقه۲۱ به عنوان ورودی غربی تهران آبروی پایتخت به حساب می آید، مبحث نگهداشت شهر و جداول بزرگراهی و ایمن سازی مسیرها همواره دارای اولویت است.

این مقام مسئول ادامه داد: پروژه های اولویت دار منطقه۲۱ اعم از توسعه مسیرهای دوچرخه سواری، کندروی فتح به آزادگان، کانال زیرگذر تقاطع کفش ملی و ... در سال۱۴۰۰ با قدرت درحال انجام است.

وی در ادامه افزود: درخصوص معضل آبگرفتگی باتوجه به وسعت معابر بزرگراهی و وجود روددره های مهم کن و قوری چای و سرریز شدن آب ناشی از بارش های فصلی از مناطق بالادست به سمت منطقه۲۱ نیاز به اقدامات عمرانی و زیرساختی جهت جلوگیری از بروز سیلاب همواره در حال انجام است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب