امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43148 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور در بازارهای جهانی با همکاری پژوهشگاه های صنعت نفت و استاندارد

خبرایران : رئيس پژوهشگاه صنعت نفت به همراه نمایندگان این مجموعه ،به منظور آشنایی با امکانات و توانمندی­ های پژوهشگاه استاندارد و توسعه همکاری دو جانبه نشست مشترکی با رییس و مدیران آن مجموعه روز چهارشنبه 22 آبان ماه برگزار کردند.
حضور در بازارهای جهانی با همکاری پژوهشگاه های صنعت نفت و استاندارد

دكتر فرزانه انصاري سرپرست پژوهشگاه استاندارد در گفتگوي اختصاصي با روابط‌عمومي پژوهشگاه استاندارد گفت: بعد از بازديد از پژوهشگاه صنعت نفت، كميته مشتركي با هدف پيگيري مسايل دو مجموعه شكل گرفت كه خوشبختانه اين كميته از عملكرد خوبي در طول اين مدت برخوردار بوده است.

دكتر انصاري با بيان اين‌كه اين كميته در راستاي اهداف در نظر گرفته شده پيشنهاد انعقاد تفاهم‌نامه‌اي را داد، افزود: در زمينه آزمون هاي مشترك از گذشته با پژوهشگاه صنعت نفت همكاري داشته‌ايم و بر اساس اين تفاهم‌نامه در اين زمينه آمادگي همكاري‌هاي بيشتر را خواهيم داشت.

سرپرست پژوهشگاه استاندارد به ديگر موضوعات مطرح شده در اين تفاهم نامه اشاره كرد و گفت: انجام تحقيقات مشترك و آمادگي پژوهشگاه صنعت نفت براي استاندارد‌سازي خدمات مورد نياز صنعت نفت از ديگر موضوعاتي است كه مورد پيگيري قرار خواهد گرفت.

ايشان در ادامه تصريح كرد: موضوع استاندارد‌سازي بين‌المللي از مباحث بسيار مهم و حياتي است كه مي‌توانيم از كانال پژوهشگاه صنعت نفت به نحو شايسته‌تري انجام دهيم و در همین راستا، شركت همكاران پژوهشگاه در كميته‌هاي متناظر و يا حتي ايجاد اين كميته‌ها در داخل آن مجموعه و استاندارد‌سازي محصولات توليدي در كشور و حضور در بازار‌هاي جهاني از طريق استاندارد‌سازي بين‌المللي از موضوعاتي است كه امروز مورد تاكيد قرار گرفت.

گفتني است مديران و پژوهشگران پژوهشگاه صنعت نفت بعد از انعقاد تفاهم‌نامه مشترك ميان اين دو مجموعه از آزمايشگاه‌هاي پژوهشكده شيمي و پتروشيمي، صنايع غذايي و فرآورده‌هاي كشاورزي و ديگر آزمايشگاه‌‌هاي پژوهشگاه استاندارد بازديد كردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب