امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4317 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بایدها و نبایدهای خرید کولر گازی

امروزه با هوشمندتر شدن دستگاه‌های دیجیتال و راه یافتن آن به همه بخش‌های زندگی، نیاز به آگاهی داشتن از امکانات و فناوری‌های نوین، بیش از پیش احساس می‌شود. پیچیدگی، گستردگی و تنوع محصولات هوشمند مورد استفاده‌ در خانه یا محل کار، انتخاب‌ها را سخت‌تر کرده است و این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که در مرحله تصمیم‌گیری برای خرید محصول باشیم.
بایدها و نبایدهای خرید کولر گازی

 

به گزارش خبر ایران ، امروزه با هوشمندتر شدن دستگاه‌های دیجیتال و راه یافتن آن به همه بخش‌های زندگی، نیاز به آگاهی داشتن از امکانات و فناوری‌های نوین، بیش از پیش احساس می‌شود. پیچیدگی، گستردگی و تنوع محصولات هوشمند مورد استفاده‌ در خانه یا محل کار، انتخاب‌ها را سخت‌تر کرده است و این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که در مرحله تصمیم‌گیری برای خرید محصول باشیم.

برند کولر گازی

برند کولر گازی یکی دیگر از نکته‌های مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه داشت. انواع کولرهای گازی چینی با ظاهری زیبا اما کیفیت و طول عمر پایین در بازار افزایش یافته‌اند که گاهی اوقات افراد را به اشتباه می‌اندازند. باید با مطالعه خصوصیات و چگونگی کیفیت دستگاه، اقدام به خرید کرد نه صرفاً با دیدن ظاهر و طراحی زیبای کولر در دام برندهای ناشناخته بازار افتاد که هیچ تضمین وگارانتی برای فروش محصولشان ندارند.

کمپرسور اینورتر هوشمند

یکی دیگر از موضوعات مهم در خرید کولر توجه به میزان مصرف برق آن است. کولرهای گازی جدید دارای قابلیت اینورتر هستند و مصرف برق را تا70 درصد کاهش می‌دهند. کمپرسور اینورتر هوشمند مدل‌های Triangle و Q9000 سامسونگ، سرعت خود را با توجه به دمای محیط تنظیم می‌کنند و به این ترتیب کمترین میزان انرژی به هدر می‌رود و باعث کم شدن هزینه برق مصرفی می‌شود.حالت «تک کاربره» یکی دیگر از قابلیت‌های کولرهای گازی سامسونگ است. با فعال کردن آن نیازی نیست به دفعات کولر گازی سامسونگ را خاموش و روشن کنید تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید. در این حالت، کمپرسور و فن تنها به مدت لازم کار می‌کنند تا دمای هوای مطلوب را حفظ کنند و وقتی ضرورت نداشته باشد، خاموش می‌شوند. بنابراین مصرف برق به کمترین میزان ممکن می‌رسد.

طراحی زیبا

چیدمان خانه‌های امروزی به نحوی است که برای هر وسیله‌ای جا و فضای مشخصی در نظر گرفته می‌شود. سازندگان نه تنها به کیفیت و چگونگی ارتقای سیستم کولرهای گازی پرداخته‌اند، بلکه آن را به حد بالایی از سادگی و زیبایی رسانده‌اند؛ به طوری که امروزه شاهد کولرهایی هستیم که نه تنها با فضاهای مدرن در تضاد نیستند، بلکه با اشغال فضای کمتر، مکمل ظرافت و زیبایی محیط نیز به شمار می‌آیند. مدل Q9000  سامسونگ نمونه‌ای از این نوع کولرهاست که متناسب با فضاهای مدرن و امروزی طراحی شده است.

قدرت کارکرد دستگاه

یکی دیگر از موضوعات اثرگذار در خرید کولر گازی، توجه به قدرت کارکرد دستگاه است. فن‌های بزرگ‌تر و قدرتمندتر هر وات از هوای خنک را با قدرت بیشتری در فضا می‌چرخانند، به همین خاطر نیروی مکش و دهش کولر نیز حائز اهمیت است. مدل‌های جدید کولر سامسونگ با پره‌های فن بزرگ‌تر و قوی‌تر دارای قدرت پرتاب هوا تا 14 متر هستند و موجب گردش بهتر هوا در محیط و رسیدن دمای مورد نظر به دمای تعیین شده می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب