امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43284 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجهیز فضاهای شهری منطقه 19 به تابلوهای ویژه معلولین

خبرایران: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 به تشریح اقدامات ترافیکی مناسب سازی فضاهای شهری ویژه معلولین و افراد کم توان پرداخت.
تجهیز فضاهای شهری منطقه 19 به تابلوهای ویژه معلولین
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی با اشاره به نصب تابلوهای ویژه معلولین در بوستانها و معابر عمومی گفت: در همین راستا 15 مورد کف نویسی و عملیات نصب تابلو در بوستانهای 22 بهمن، ورودی بوستان بعث و نرگس و نیز پارک شریعتی صورت گرفته است.
همچنین خیابان های میثاق شمالی خروجی تره بار، شهرداری شمالی در بلوار میلاد و مقابل در پارکینگ، میثاق شمالی، آموزگار، پیروز و دولتخواه و ساختمان های نواحی پنجگانه و نیز مقابل فروشگاه شهروند مجهز به این تجهیزات ترافیکی شدند. 
وی افزود: به منظور سهولت تردد معلولین فعالیت احداث پهلوگاه در ضلع جنوبی پارک باران و خیابان پیروز انجام شد.
این مسئول از نصب موانع بتنی برای ایمن سازی معابر خبر داد و بیان کرد: 20 مانع بتنی (استاپر) در ورودی پارک های نرگس و 22 بهمن نصب شد. 
به گفته مراتی نصب مسیر ویلچر رو معلولین در درب شمالی بوستان نرگس به سمت بزرگراه سعیدی و مناسب سازی ایستگاه اتوبوس در بلوار شکوفه روبروی پارک شریعتی با ایجاد رمپ برای ویلچر از دیگر اقدامات ترافیکی صورت گرفته در راستای مناسب سازی فضاهای شهری است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب