امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4332 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جهانگیری: اجرای دولت الکترونیک برای افزایش رضایتمندی مردم ضروری است

معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اهتمام دولت تدبیر وامید برای اجرایی شدن برنامه های دولت الکترونیک گفت: همه بخشها باید کمک کنند تا هرچه سریعتر دولت الکترونیک اجرا شود و شاهد رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.
جهانگیری: اجرای دولت الکترونیک برای افزایش رضایتمندی مردم ضروری است
به گزارش خبر ایران از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «اسحاق جهانگیری» امروز ( سه شنبه) در جلسه شورای عالی اداری با اشاره به رتبه پایین ایران از نظر شاخص دولت الکترونیک افزود: باید تلاش کنیم با عملیاتی کردن دولت الکترونیک جایگاه و رتبه ایران را در این زمینه ارتقا بخشیم.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: توسعه و اجرای دولت الکترونیک از برنامه هایی است که در صورت اجرا شدن کامل آن، شاهد کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت مردم و بهره مندی بیشتر آنان از خدمات دولتی خواهیم بود.

در این جلسه که وزرای آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، استاندار زنجان و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، گزارشی از نقشه راه دولت الکترونیک ارائه شد و سپس آیین نامه اجرایی آن مورد بررسی قرار گرفت که پس از اعمال برخی اصلاحات، این آیین نامه در 20 ماده به تایید اعضای شورای عالی رسید.
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب