امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43352 تاریخ انتشار: شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت روز جهانی معلول انجام می شود:

نمایش دستاوردهای اعضای کانون معلولان در منطقه 19

خبرایران: همزمان با روز جهانی معلول، نمایشگاهی از دستاوردهای اعضای کانون معلولان در منطقه 19 برپا خواهد شد.
نمایش دستاوردهای اعضای کانون معلولان در منطقه 19
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در تشریح ویژه برنامه های سلامت محور روز جهانی معلول گفت: این نمایشگاه در قالب نمایش آثار هنرمندان معلول در حوزه های نقاشی، معرق کاری، پرورش گل وگیاه، نقاشی و مجسمه های چوبی، چهارشنبه 13آذر در سرای محله بهمنیار برپا می شود. 
همچنین به منظور ارائه خدمات سلامت از جمله اسکن کف پا، اندازه گیری شاخص توده بدنی، مشاوره، اندازه گیری قندخون و فشارخون، ویزیت پزشکی، گفتاردرمانگر، ، غربالگری بهداشت دهان و دندان ایستگاه سلامت در سرای محله مستقر خواهد شد. 
فریدی افزود: همزمان با روز جهانی معلول برنامه استقرار درخت آرزوها برای بیان آرزوهای اعضای کانون معلولان منطقه بویژه کودکان با هدف کمک به برآورده کردن آرزوهای آنان اجرا می شود.
ضمن اینکه غرفه بازی و خلاقیت کودکان و ایستگاه ورزشی معلولان برای ارائه برنامه های ویژه معلولان و افراد کم توان تدارک دیده شده است. 
این مسئول ادامه داد: طی مراسم افتتاح روز جهانی معلول از مدال آوران رشته های ورزشی، هنری و کامپیوتر و نیز مادر دارای 4 فرزند معلول ساکن در منطقه تقدیر می شود.
به گفته فریدی در مراسم افتتاح روز معلول 100 نفر از اعضای کانون معلولین منطقه حضور داشته و از برنامه های مناسبتی این روز در سرای محله بهمنیار بهره مند می شوند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب