امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43384 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

گلخانه بوستان ریما در منطقه21 میزبان کودکان دوستدار طبیعت شد

خبرایران: به همت مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه21؛ کودکان دوستدار طبیعت ساعاتی را میهمان "گلخانه بوستان ریما" شدند.
گلخانه بوستان ریما در منطقه21 میزبان کودکان دوستدار طبیعت شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، سیاوش زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با بیان خبر فوق گفت: در راستای توسعه مهارت ورزی در کودکان و اهمیت آموزش حفظ و نگهداری از گیاهان و فضای سبز شهری؛ مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه21 اقدام به برپایی بازدید های دوره ای کودکان و دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس این منطقه و همچنین برگزاری دوره های آموزشی در گلخانه ریما کرده است.

زابلی در همین خصوص افزود: کودکان به عنوان نسل آینده کشورمان، با فراگرفتن این آموزش ها و توجه به محیط زیست پیرامون و طبیعت می توانند نقش مهمی در حفظ فضاهای سبز شهری داشته باشند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 همچنین یادآور شد: در همین راستا با بریایی کارگاه های آموزشی خلاقیت-محور و تشکیل گروه های دانش آموزی، مباحث مختلفی در زمینه کاشت؛ تکثیر و نحوه نگهداری انواع گیاهان آپارتمانی و گیاهان مختص فضای سبز در قالب آموزش های عملی در اختیار کودکان و دانش آموزان قرار می گیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب