امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43390 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیش از 30 دستگاه ساعت شهری در منطقه 19 بازبینی و تعمیر شد

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از فعالیت تنظیم و تعمیر ساعت های شهری منطقه خبر داد.
بیش از 30 دستگاه ساعت شهری در منطقه 19 بازبینی و تعمیر شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعیدصالح محمود رباطی در تشریح فعالیتهای زیباسازی معابر سطح منطقه گفت: با توجه به ضرورت بازبینی ساعت های شهری معابر داخل محدوده، 37  دستگاه ساعت تنظیم و تعمیر شد. 
وی همچنین به اجرای تبلیغات محیطی به مناسبت روز جهانی معلول در معابر عمومی اشاره و بیان کرد: با توجه به قرارگرفتن در آستانه روز جهانی معلول، 13 بنر اطلاع رسانی در منطقه نصب شد. 
رباطی در ادامه به تشریح اقدامات اجرایی در راستای رفع نواقص روشنایی در نقاط پرتردد پرداخت و اظهار کرد: در همین راستا روشنایی بزرگراه شهید کاظمی زیر پل شقایق که از نقاط بی دفاع شهری محسوب می شود با نصب ریسه های نوری تأمین شد. همچنین فعالیت تأمین روشنایی پل عابر پیاده واقع در بزرگراه شهید هاشمی (پل قلعه حاج موسی) به منظور سهولت تردد و ایمن تر شهروندان انجام شد. 
به گفته این مسئول رنگ آمیزی نرده های ترافیکی وسط بزرگراه خلیج فارس حدفاصل بزرگراه آزادگان تا شهرک گلریز برای ایجاد جلوه شهری زیباتر، در 400 متر مربع امروز به اتمام می رسد. 
رباطی در بخش دیگری با اشاره به سایر فعالیتهای نگهداشت شهر گفت: در راستای پیرایش شهری، دیواره های بد منظر در بیش از 10 نقطه از معابر محدوده منطقه پاکسازی شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب