روابط عمومی بانک سپه، تندیس زرین سرآمدی را در سومین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی از آن خود کرد.
به گزارش خبر ایران ، تندیس مذکور براساس مدل تخصصی شده EFQM در روابط عمومی و کسب امتیازات لازم توسط روابط عمومی بانک سپه اعطا شد.دکتر سیدعلی جلالی نظری مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه در ارتباط با دلیل کسب تندیس زرین سرآمدی گفت: تدوین برنامه راهبردی بر پایه مدیریت دانش محور، را دلیل اصلی برتر شدن روابط عمومی بانک سپه عنوان کرد.وی افزود: تلاش مجددانه و خلاقیت همه همکاران اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه باعث شده تا فعالیت های صورت گرفته در این بخش، حرفه ای و مطابق با استانداردهای علمی روز باشد.