امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43413 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمله تند خواهر رونالدو به فن دایک! + عکس

کاتیا رونالدو، خواهر کریستیانو پاسخ تندی به مصاحبه دیشب ویرژیل فن دایک داد.
حمله تند خواهر رونالدو به فن دایک! + عکس

به گزارش خبرایران، فن دایک دیشب و در خلال برگزاری مراسم توپ طلای فرانس فوتبال، رونالدو را صف رقبای خود برای دریافت این جایزه خارج دانست و البته بعد از واکنش های فراوان مدعی شد در آن لحظه شوخی کرده است. اما این مصاحبه به مذاق خواهر رونالدو خوش نیامده و او بیانیه ای به تندی خطاب به مدافع هلندی لیورپول منتشر کرده است.

کاتیا در صفحه خود نوشت: "ویرژیل عزیز، جایی که تو دیشب در آن قرار داشتی، کریستیانو رونالدو هزار بار آنجا رفته و آمده است. کریستیانو رونالدو سه عنوان قهرمانی در کشوری که سالها در آن بازی می کنی و هنوز موفق به فتح لیگ برتر نشده ای کسب کرده است.

کریستیانو وقتی خیلی از تو جوان تر بود، بهترین بازیکن و بهترین گلزن کشوری شد که تو حالا آنجا بازی می کنی. ویرژیل عزیز، کریستیانو رونالدو در ادامه راهی تیم دیگری شده و بزرگترین بازیکن تاریخ یک باشگاه بزرگ به نام رئال مادرید شد. همچنین این باشگاه با کریستیانو در فینال لیگ قهرمانان اروپا شما را شکست داد.

رونالدو پنج تا از این توپ طلاها داشته و نشان فتح لیگ ملت های اروپا را نیز با غلبه بر هلند شما روی سینه خود دارد. آیا این دشوار بود؟ متاسفم. ویرژیل عزیز، رونالدو در یکی از بدترین سال های دوران حرفه ای خود موفق شد جام های بیشتری نسبت به تو کسب کند، زیبا نیست؟

حالا تو فعلا جام های ارزشمند را بالای سر ببر و بعدا با هم صحبت خواهیم کرد. وقتی جام های زیاد و مهمی فتح کردی، می توانی با رونالدو سر یک میز حضور پیدا کنی. کریستیانو، تو برای من بهترین بازیکن دنیا هستی و خواهی ماند."

 

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب